Nie ma większego znaczenia, czy chcesz podróżować bocznymi nie utwardzonymi drogami, czy po asfalcie.
Twój TRK 502 X sprawdzi się doskonale w każdych warunkach.
Ostatni lifting tego modelu przyniósł wiele ciekawych zmian, poczynając od nowej grafiki poprzez podświetlane przełączniki na kierownicy skończywszy na nowego typu lusterkach z logo TRK. Nowa kierownica jest teraz regulowana, aby umożliwić każdemu kierowcy osiągnięcie najlepszej pozycji do jazdy, podobnie jak dźwignie sprzęgła i hamulca, która mają również kilkustopniową regulacje. TRK500X posiada teraz nowy tylny bagażnik wykonany ze stopu aluminium, który ma bardziej ergonomiczny kształt.
Nowe siedzenie dopełnia zmian w stylizacji, jest teraz bardziej komfortowe i przestronne, posiada też zmienione wykończenie, które przekracza najnowsze standardy jakości. TRK 502 X dzieli z wersją szosową solidny i wytrzymały 2-cylindrowy silnik rzędowy z chłodzeniem cieczą i podwójnym wałkiem rozrządu w głowicy, co w połączeniu z tak stylowym nadwoziem sprawia, że ten motocykl jest zarówno imponujący, jak i przyjemny w prowadzeniu.
Silnik TRK502X na smarowanie z mokrą miską olejową, mokre sprzęgło wielopłytkowe i sześciobiegową skrzynię biegów.
Stalowa rama kratowa daje gwarancję dużej sztywności przy dużych obciążeniach .
Zaprojektowany z myślą jeździe w lekkim terenie TRK502X ma zawieszenie składające się z odwróconego widelca z 50-milimetrowymi goleniami z przodu i 140-milimetrowym skokiem, a z tyłu wahacz z centralnym amortyzatorem typu monoshock z regulowanym hydraulicznie tłumieniem oraz napięciem wstępnym sprężyny. To wszystko sprawia, że kierowca nie odczuwa wstrząsów na nierównych nawierzchniach. TRK 502 X posiada solidny układ wydechowy poprowadzony górą. Dolna osłonę silnika otrzymujesz w standardzie. Układ hamulcowy składa się z podwójnych tarcz o średnicy 320 mm z 2-tłoczkowymi pływającymi zaciskami z przodu oraz tarczy o średnicy 260 mm z tyłu, która zapewnia mocne, modulowane hamowanie.
Aluminiowa 19-calowa obręcz szprychowa z przodu i 17-calowa z tyłu są wyposażone w opony Pirelli 110/80 i 150/70, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Pojemność zbiornika to ponad 20 litrów pozwala pokonać dystans ponad 350km.
W standardzie TRK 502 X posiada wysoką szybę gwarantującą maksymalną ochronę przed wiatrem oraz centralną podstawkę.
TRK 502. Benelli TRK 502 X to Twój sprawdzony kompan podczas dalekich, motocyklowych wypraw.