KAYO DIRT BIKE K2 250 PRO ENDURO (2024)

CENA
8 999PLN

Nowy 2024 Kayo k2 250 PRO ENDURO

KAYO K2 250 PRO ENDURO to ulepszona wersja modelu K2 250 ENDURO. Ten model stworzony został z myślą o wymagających motocyklistach. Tylne zawieszenie z systemem dźwigniowym, kickstarter oraz elektryczny rozrusznik, a do tego nowe, czarne plastiki, wyróżniają KAYO K2 250 PRO ENDURO na tle konkurencji.

Dirt bike KAYO K2 250 PRO ENDURO

Jeszcze lepiej wyposażone, ale równie bezobsługowe – KaAYO K2 250 PRO ENDURO to idealny motocykl dla wymagających motocyklistów, którzy szukają niedrogiego, dobrze wyposażonego pojazdu do jazdy w terenie.

KAYO K2 to jeden z najpopularniejszych dirt bike na polskim rynku, a KAYO K2 250 PRO ENDURO to jeszcze lepiej wyposażona wersje tego modelu. Systemem dźwigniowym łączący tylny amortyzator z wahaczem poprawia trakcję. Do tego elektryczny rozrusznik, aluminiowe koła w rozmiarze 21’’ z przodu i 18’’ z tyłu i świetny wygląd. KAYO K2 250 PRO ENDURO łączy niskie koszty eksploatacji i przystępność modelu K2 250 ENDURO, z wyczynowym charakterem i mocą KAYO T4 250 ENDURO.

KAYO K2 250 PRO ENDURO – najważniejsze cechy:

  • Silnik: Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem o pojemności 249 cm3.
  • Zbiornik paliwa: Prawie 7 litrów, umożliwiający długą jazdę.
  • Skrzynia biegów: Manualna, w układzie 1-n-2-3-4-5.
  • Rozruch: Kickstarter i elektryczny rozrusznik.
  • Koła: Aluminiowe, 21’’ z przodu i 18’’ z tyłu, z trzymakami zapobiegającymi obracaniu opony.
  • Hamulce: Hydrauliczne, z przodu i z tyłu.
  • Kierownica: Wytrzymała typu fatbar.
  • Amortyzator tył: Centralny, mocowany do wahacza systemem dźwigniowym.
  • Dodatkowe wyposażenie: Stopka boczna, atrakcyjne czarne plastiki.
  • Opony: Typowo terenowe w standardzie.

Model KAYO K2 250 PRO ENDURO jest dedykowany nastolatkom i dorosłym, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z jazdą w terenie lub mają doświadczenie i szukają nowego, dobrze wyposażonego pojazdu. Dzięki niskim kosztom eksploatacji i przyjaznemu sposobowi oddawania mocy, KAYO K2 250 PRO ENDURO to idealny pojazd do każdego offroadowego motocyklisty!

Przygotowanie motocykla – pal jedź!

Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Dir Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:

– składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;

– weryfikacja i ustawienie manetek;

– dokręcanie nakrętki główki ramy;

– ustawienie i dokręcanie kickstartera;

– ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;

– wymiana oleju silnikowego;

– ustawienie gaźnika;

– ustawienie luzów zaworowych;

– smarowanie filtra powietrza;

– ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;

– smarowanie linki sprzęgła;

– regulacja układu hamulcowego;

– smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;

– smarowanie osi kół;

– sprawdzanie naciągu szprych;

– ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;

– sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;

– sprawdzenie ciśnienia w oponach;

– sprawdzanie układu wydechowego;

– ustawienia przedniej lampy;

– motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;

– montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.

 

Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Dirt Bike’a to 450 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Dirt Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem -22 266 84 07 ?

 

Uwaga!     W celu przygotowania pojazdu i  weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę  testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth.

 

Ważne:

 

Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.

cechy
Dane
Wymiary (dł./szer./wys.) 116/80/200
Wysokość kanapy 89
Masa pojazdu gotowego do jazdy 108
Silnik Brak
Pojemność silnika 249
Maksymalna moc Brak
Zbiornik paliwa Brak
Rozmiar opon (przód / tył) 80/100-21 / 110/90-18
Hamulec (przód/tył) 1 Zacisk 2 Tłoczkowy / 1 Zacisk 1 Tłoczkowy

ZDJĘCIA

VIDEO

KONTAKT

  • Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 05-270 Marki
  • Phone:
    +48 22 77 13 100
  • Pon - Pt 9.00 - 18.00, Sob 9.00 - 15.00