KAYO K2 250 PRO ENDURO to ulepszona wersja modelu K2 250 ENDURO. Ten model stworzony został z myślą o wymagających motocyklistach. Tylne zawieszenie z systemem dźwigniowym, kickstarter oraz elektryczny rozrusznik, a do tego nowe, czarne plastiki, wyróżniają KAYO K2 250 PRO ENDURO na tle konkurencji.
Dirt bike KAYO K2 250 PRO ENDURO
Jeszcze lepiej wyposażone, ale równie bezobsługowe – KaAYO K2 250 PRO ENDURO to idealny motocykl dla wymagających motocyklistów, którzy szukają niedrogiego, dobrze wyposażonego pojazdu do jazdy w terenie.
KAYO K2 to jeden z najpopularniejszych dirt bike na polskim rynku, a KAYO K2 250 PRO ENDURO to jeszcze lepiej wyposażona wersje tego modelu. Systemem dźwigniowym łączący tylny amortyzator z wahaczem poprawia trakcję. Do tego elektryczny rozrusznik, aluminiowe koła w rozmiarze 21’’ z przodu i 18’’ z tyłu i świetny wygląd. KAYO K2 250 PRO ENDURO łączy niskie koszty eksploatacji i przystępność modelu K2 250 ENDURO, z wyczynowym charakterem i mocą KAYO T4 250 ENDURO.
KAYO K2 250 PRO ENDURO – najważniejsze cechy:
- Silnik: Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem o pojemności 249 cm3.
- Zbiornik paliwa: Prawie 7 litrów, umożliwiający długą jazdę.
- Skrzynia biegów: Manualna, w układzie 1-n-2-3-4-5.
- Rozruch: Kickstarter i elektryczny rozrusznik.
- Koła: Aluminiowe, 21’’ z przodu i 18’’ z tyłu, z trzymakami zapobiegającymi obracaniu opony.
- Hamulce: Hydrauliczne, z przodu i z tyłu.
- Kierownica: Wytrzymała typu fatbar.
- Amortyzator tył: Centralny, mocowany do wahacza systemem dźwigniowym.
- Dodatkowe wyposażenie: Stopka boczna, atrakcyjne czarne plastiki.
- Opony: Typowo terenowe w standardzie.
Model KAYO K2 250 PRO ENDURO jest dedykowany nastolatkom i dorosłym, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z jazdą w terenie lub mają doświadczenie i szukają nowego, dobrze wyposażonego pojazdu. Dzięki niskim kosztom eksploatacji i przyjaznemu sposobowi oddawania mocy, KAYO K2 250 PRO ENDURO to idealny pojazd do każdego offroadowego motocyklisty!
Przygotowanie motocykla – pal jedź!
Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Dir Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:
– składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
– weryfikacja i ustawienie manetek;
– dokręcanie nakrętki główki ramy;
– ustawienie i dokręcanie kickstartera;
– ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;
– wymiana oleju silnikowego;
– ustawienie gaźnika;
– ustawienie luzów zaworowych;
– smarowanie filtra powietrza;
– ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
– smarowanie linki sprzęgła;
– regulacja układu hamulcowego;
– smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
– smarowanie osi kół;
– sprawdzanie naciągu szprych;
– ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
– sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;
– sprawdzenie ciśnienia w oponach;
– sprawdzanie układu wydechowego;
– ustawienia przedniej lampy;
– motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
– montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.
Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Dirt Bike’a to 450 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Dirt Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem -22 266 84 07 ?
Uwaga! W celu przygotowania pojazdu i weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.