KAYO PIT BIKE TSD 110 (2024)

CENA
4 899PLN

Nowy 2024 Kayo TSD 110

Pit bike KAYO 110 TSD został stworzony z myślą o starszych dzieciach, które dopiero rozpoczynają przygodę z pit bike, lub dzieciakach przesiadających się z mniejszych modeli. Dzięki półautomatycznej skrzyni biegów nauka jazdy na KAYO 110 TSD jest łatwa, a dziecko może skoncentrować się na tym, co najważniejsze – zabawie! Terenowe opony zapewniają przyczepność w trudniejszych warunkach, a hydrauliczne hamulce dbają o odpowiednią siłę hamowania.

  • Czterosuwowy silnik o pojemności 107 cm3 – to prosta i tania w utrzymaniu konstrukcja.
  • Czterostopniowa, półautomatyczna skrzynia biegów doskonale sprawdzi się zarówno dla dzieci, które przesiadają się z automatu, jak i tych, które dopiero wsiadają na pit bike.
  • KAYO 110 TSD waży zaledwie 60 kg, co sprzyja nauce. Pit bike dodatkowo posiada stopkę boczną.
  • Kickstarter zamiast rozrusznika elektrycznego sprawia, że pit bike jest lekki i ma prostą konstrukcję. Plusem tego rozwiązania jest też brak akumulatora, co znacznie ułatwia obsługę.
  • Koła o średnicy 14 cali z przodu i 12 cali z tyłu posiadają opony z terenowym bieżnikiem.
  • Bezpieczeństwo dodatkowo podnoszą hamulce hydrauliczne z dwutłoczkowym zaciskiem z przodu i jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu.

Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować KAYO (to proste i niedrogie!).

Dla kogo jest pit bike KAYO 110 TSD?

Pit bike KAYO 110 TSD jest przeznaczony dla dzieci w wieku od 7 do 10 roku życia, o wyższym wzroście, które zaczynają lub kontynuują swoją przygodę z motocyklami. Półautomatyczna skrzynia, boczna nóżka i kickstarter zapewniają prostą obsługę.

Dlaczego warto kupić pit bike dla dziecka?

Jazda na motocyklu to aktywność na świeżym powietrzu dla całej rodziny i świetny pomysł na odklejenie dziecka od ekranu. Pit bike wymaga od dziecka odpowiedzialności, skupienia i samodzielnego podejmowania decyzji. A do tego jazda na motocyklach pit bike jest wymagająca fizycznie. Z drugiej strony to świetna zabawa i gwarantowany uśmiech od ucha do ucha!

Czy pit bike jest drogi w utrzymaniu?

Dobra zabawa może być jednocześnie przyjazna dla portfela i przyjemna w obsłudze. Motocykle pit bike posiadają prostą konstrukcję i jednocześnie wykonany z wysokiej jakości materiałów. Czynności obsługowe w postaci wymiany oleju i regulacji naciągu łańcucha można z łatwością wykonać w domowym garażu. Części zamienne są tanie i bezproblemowo dostępne.

 

 

Przygotowanie motocykla – pal jedź!

Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Pit Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:

– składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;

– weryfikacja manetek;

– dokręcanie główki ramy;

– ustawienie i dokręcanie kickstartera;

– ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;

– wymiana oleju silnikowego;

– ustawienie gaźnika;

– ustawienie luzów zaworowych;

– smarowanie filtra powietrza;

– ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;

– smarowanie linki sprzęgła;

– regulacja układu hamulcowego;

– smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;

– smarowanie osi kół;

– sprawdzanie naciągu szprych;

– ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;

– sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;

– sprawdzenie ciśnienia w oponach;

– sprawdzanie układu wydechowego;

– motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;

– montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.

 

Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Pit Bike’a to 350 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Pit Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem -22 266 84 07 ?

 

Uwaga!     W celu przygotowania pojazdu i  weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę  testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth. 

 

 

Ważne:

 

Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.

Kayo TSD 110

cechy
Dane
Wymiary (dł./szer./wys.) 156/73/102
Wysokość kanapy 74
Masa pojazdu gotowego do jazdy 60
Silnik Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem, półautomatyczna skrzynia
Pojemność silnika 106.7
Maksymalna moc 5.1/8000 kw/rpm
Zbiornik paliwa 3.5
Rozmiar opon (przód / tył) 60/100-14 / 80/100-12
Hamulec (przód/tył) Tarczowy hydrauliczny

ZDJĘCIA

VIDEO

KONTAKT

  • Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 05-270 Marki
  • Phone:
    +48 22 77 13 100
  • Pon - Pt 9.00 - 18.00, Sob 9.00 - 15.00