Pit bike KAYO 110 TSD został stworzony z myślą o starszych dzieciach, które dopiero rozpoczynają przygodę z pit bike, lub dzieciakach przesiadających się z mniejszych modeli. Dzięki półautomatycznej skrzyni biegów nauka jazdy na KAYO 110 TSD jest łatwa, a dziecko może skoncentrować się na tym, co najważniejsze – zabawie! Terenowe opony zapewniają przyczepność w trudniejszych warunkach, a hydrauliczne hamulce dbają o odpowiednią siłę hamowania.
- Czterosuwowy silnik o pojemności 107 cm3 – to prosta i tania w utrzymaniu konstrukcja.
- Czterostopniowa, półautomatyczna skrzynia biegów doskonale sprawdzi się zarówno dla dzieci, które przesiadają się z automatu, jak i tych, które dopiero wsiadają na pit bike.
- KAYO 110 TSD waży zaledwie 60 kg, co sprzyja nauce. Pit bike dodatkowo posiada stopkę boczną.
- Kickstarter zamiast rozrusznika elektrycznego sprawia, że pit bike jest lekki i ma prostą konstrukcję. Plusem tego rozwiązania jest też brak akumulatora, co znacznie ułatwia obsługę.
- Koła o średnicy 14 cali z przodu i 12 cali z tyłu posiadają opony z terenowym bieżnikiem.
- Bezpieczeństwo dodatkowo podnoszą hamulce hydrauliczne z dwutłoczkowym zaciskiem z przodu i jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu.
Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować KAYO (to proste i niedrogie!).
Dla kogo jest pit bike KAYO 110 TSD?
Pit bike KAYO 110 TSD jest przeznaczony dla dzieci w wieku od 7 do 10 roku życia, o wyższym wzroście, które zaczynają lub kontynuują swoją przygodę z motocyklami. Półautomatyczna skrzynia, boczna nóżka i kickstarter zapewniają prostą obsługę.
Dlaczego warto kupić pit bike dla dziecka?
Jazda na motocyklu to aktywność na świeżym powietrzu dla całej rodziny i świetny pomysł na odklejenie dziecka od ekranu. Pit bike wymaga od dziecka odpowiedzialności, skupienia i samodzielnego podejmowania decyzji. A do tego jazda na motocyklach pit bike jest wymagająca fizycznie. Z drugiej strony to świetna zabawa i gwarantowany uśmiech od ucha do ucha!
Czy pit bike jest drogi w utrzymaniu?
Dobra zabawa może być jednocześnie przyjazna dla portfela i przyjemna w obsłudze. Motocykle pit bike posiadają prostą konstrukcję i jednocześnie wykonany z wysokiej jakości materiałów. Czynności obsługowe w postaci wymiany oleju i regulacji naciągu łańcucha można z łatwością wykonać w domowym garażu. Części zamienne są tanie i bezproblemowo dostępne.
Przygotowanie motocykla – pal jedź!
Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Pit Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:
– składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
– weryfikacja manetek;
– dokręcanie główki ramy;
– ustawienie i dokręcanie kickstartera;
– ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;
– wymiana oleju silnikowego;
– ustawienie gaźnika;
– ustawienie luzów zaworowych;
– smarowanie filtra powietrza;
– ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
– smarowanie linki sprzęgła;
– regulacja układu hamulcowego;
– smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
– smarowanie osi kół;
– sprawdzanie naciągu szprych;
– ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
– sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;
– sprawdzenie ciśnienia w oponach;
– sprawdzanie układu wydechowego;
– motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
– montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.
Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Pit Bike’a to 350 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Pit Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem -22 266 84 07 ?
Uwaga! W celu przygotowania pojazdu i weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.
Kayo TSD 110