KAYO PIT BIKE TT 160 (2024)

CENA
7 599PLN

Nowy 2024 Kayo TT 160

KAYO TT160 – Pit Bike dla wymagających 

KAYO TT160 to starszy brat modelu TT140. Tak jak on, posiada duże koła, sporą ramę, jednak wyposażony został w jeszcze mocniejszy silnik. Dzięki temu świetnie radzi sobie w każdych warunkach, a jeździć nim można zarówno w ciężkich, leśnych terenach, jak i na specjalnie przygotowanych torach. Przeznaczony jest dla użytkowników w wieku powyżej 14 lat.

Motocykl napędza czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 155 cm3, posiadający chłodnicę oleju, która zapewnia doskonałe chłodzenie silnika i chroni go przed przegrzaniem nawet podczas długiej, intensywnej jazdy. Wyposażony został w moduł zapłonowy CDI, dzięki czemu zapewnia bardzo dobre osiągi. Pit Bike posiada manualną, czterostopniową skrzynię biegów, która przy dobrych umiejętnościach umożliwia naprawdę szybką i dynamiczną jazdę. Jak na duży, terenowy motocykl przystało, uruchamiany jest za pomocą nożnego kickstartera.

Przy wysokiej mocy, potrzebna jest również wysoka skuteczność hamowania. Dlatego maszyna posiada tarczowe hamulce zarówno z przodu, jak i z tyłu. Wyposażona została w wentylowane tarcze, które doskonale odprowadzają ciepło powstające w wyniku hamowania, dzięki czemu mają świetną skuteczność nawet podczas długiej, intensywnej jazdy w ekstremalnych warunkach.

Pit Bike porusza się na stalowych kołach o średnicy 17 cali z przodu oraz 14 cali z tyłu, wyposażonych w terenowe opony o wysokim bieżniku. Zapewniają one wysoką przyczepność w każdych warunkach, a rozmiar kół sprawia, że motocykl prowadzi się stabilnie nawet w głębokim piasku. Dodatkowo, wyposażony został w filtr powietrza typu airbox, dzięki czemu można jeździć nim także w kałużach lub podczas deszczu!

Zawieszenie Pit Bike’a nie posiada możliwości regulacji, jednak fabryczne ustawienie dobrane zostało tak, aby zapewnić jak najlepsze tłumienie dziur oraz innych nierówności terenu. Rama wykonana została z wysokiej jakości stali, dzięki czemu jest odporna na uszkodzenia nawet podczas ekstremalnej jazdy oraz wysokich skoków. Dodatkowo, pokryta została lakierem w żywym, pomarańczowym kolorze, co dodaje motocyklowi sportowego charakteru oraz zabezpiecza ramę przed korozją. Wysokość siedziska wynosi 85,5 cm, dzięki czemu przyjemność z jazdy będą czerpać również wysokie osoby.

KAYO TT140 to świetny wybór dla osób, które uwielbiają szybką jazdę w ciężkich warunkach. Sprawdzi się zarówno w długich, leśnych trasach, jak i na torze. Na pewno zadowoli bardzo szybkich, wymagających rajderów i nie zabraknie mu mocy, aby dotrzymać im tempa!

 

 

Przygotowanie motocykla – pal jedź!

Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Pit Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:

– składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;

– weryfikacja manetek;

– dokręcanie główki ramy;

– ustawienie i dokręcanie kickstartera;

– ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;

– wymiana oleju silnikowego;

– ustawienie gaźnika;

– ustawienie luzów zaworowych;

– smarowanie filtra powietrza;

– ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;

– smarowanie linki sprzęgła;

– regulacja układu hamulcowego;

– smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;

– smarowanie osi kół;

– sprawdzanie naciągu szprych;

– ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;

– sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;

– sprawdzenie ciśnienia w oponach;

– sprawdzanie układu wydechowego;

– motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;

– montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.

 

Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Pit Bike’a to 350 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Pit Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem -22 266 84 07 ?

 

Uwaga!     W celu przygotowania pojazdu i  weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę  testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth. 

 

 

Ważne:

 

Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.

cechy
Dane
Wymiary (dł./szer./wys.) 178/73.5/109
Wysokość kanapy 85,5
Masa pojazdu gotowego do jazdy 76
Silnik 4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem z chłodnicą olejową
Pojemność silnika 155 cm3
Maksymalna moc Brak
Zbiornik paliwa 5,1
Rozmiar opon (przód / tył) 17'/14'
Hamulec (przód/tył) Hydrauliczno - tarczowe

KONTAKT

  • Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 05-270 Marki
  • Phone:
    +48 22 77 13 100
  • Pon - Pt 9.00 - 18.00, Sob 9.00 - 15.00