KAYO TT160 – Pit Bike dla wymagających
KAYO TT160 to starszy brat modelu TT140. Tak jak on, posiada duże koła, sporą ramę, jednak wyposażony został w jeszcze mocniejszy silnik. Dzięki temu świetnie radzi sobie w każdych warunkach, a jeździć nim można zarówno w ciężkich, leśnych terenach, jak i na specjalnie przygotowanych torach. Przeznaczony jest dla użytkowników w wieku powyżej 14 lat.
Motocykl napędza czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 155 cm3, posiadający chłodnicę oleju, która zapewnia doskonałe chłodzenie silnika i chroni go przed przegrzaniem nawet podczas długiej, intensywnej jazdy. Wyposażony został w moduł zapłonowy CDI, dzięki czemu zapewnia bardzo dobre osiągi. Pit Bike posiada manualną, czterostopniową skrzynię biegów, która przy dobrych umiejętnościach umożliwia naprawdę szybką i dynamiczną jazdę. Jak na duży, terenowy motocykl przystało, uruchamiany jest za pomocą nożnego kickstartera.
Przy wysokiej mocy, potrzebna jest również wysoka skuteczność hamowania. Dlatego maszyna posiada tarczowe hamulce zarówno z przodu, jak i z tyłu. Wyposażona została w wentylowane tarcze, które doskonale odprowadzają ciepło powstające w wyniku hamowania, dzięki czemu mają świetną skuteczność nawet podczas długiej, intensywnej jazdy w ekstremalnych warunkach.
Pit Bike porusza się na stalowych kołach o średnicy 17 cali z przodu oraz 14 cali z tyłu, wyposażonych w terenowe opony o wysokim bieżniku. Zapewniają one wysoką przyczepność w każdych warunkach, a rozmiar kół sprawia, że motocykl prowadzi się stabilnie nawet w głębokim piasku. Dodatkowo, wyposażony został w filtr powietrza typu airbox, dzięki czemu można jeździć nim także w kałużach lub podczas deszczu!
Zawieszenie Pit Bike’a nie posiada możliwości regulacji, jednak fabryczne ustawienie dobrane zostało tak, aby zapewnić jak najlepsze tłumienie dziur oraz innych nierówności terenu. Rama wykonana została z wysokiej jakości stali, dzięki czemu jest odporna na uszkodzenia nawet podczas ekstremalnej jazdy oraz wysokich skoków. Dodatkowo, pokryta została lakierem w żywym, pomarańczowym kolorze, co dodaje motocyklowi sportowego charakteru oraz zabezpiecza ramę przed korozją. Wysokość siedziska wynosi 85,5 cm, dzięki czemu przyjemność z jazdy będą czerpać również wysokie osoby.
KAYO TT140 to świetny wybór dla osób, które uwielbiają szybką jazdę w ciężkich warunkach. Sprawdzi się zarówno w długich, leśnych trasach, jak i na torze. Na pewno zadowoli bardzo szybkich, wymagających rajderów i nie zabraknie mu mocy, aby dotrzymać im tempa!
Przygotowanie motocykla – pal jedź!
Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Pit Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:
– składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
– weryfikacja manetek;
– dokręcanie główki ramy;
– ustawienie i dokręcanie kickstartera;
– ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;
– wymiana oleju silnikowego;
– ustawienie gaźnika;
– ustawienie luzów zaworowych;
– smarowanie filtra powietrza;
– ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
– smarowanie linki sprzęgła;
– regulacja układu hamulcowego;
– smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
– smarowanie osi kół;
– sprawdzanie naciągu szprych;
– ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
– sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;
– sprawdzenie ciśnienia w oponach;
– sprawdzanie układu wydechowego;
– motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
– montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.
Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Pit Bike’a to 350 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Pit Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem -22 266 84 07 ?
Uwaga! W celu przygotowania pojazdu i weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.