Start przygody z pit bike’ami? Elektryczny MRF eR 1.6 SM będzie doskonałym wyborem do nauki dla dzieci i młodych motocyklistów. Sprawdzi się podczas nauki jazdy na asfaltowych nawierzchniach, ale da też dużo radości, kiedy umiejętności zostaną opanowane. To motocykl całoroczny – można się nim poruszać po torze zewnętrznym oraz w krytych halach. Ten niepozorny pit bike dostarczy użytkownikowi dużo frajdy, rozrywki, a jednocześnie pozwoli na bezpieczne manewrowanie pojazdem. Jedno ładowanie pozwoli na swobodne przejechanie blisko 30 km.
Ten model będzie dobrym wyborem, kiedy dziecko chce rozpocząć naukę jazdy na dwóch kołach. Dlaczego? Po pierwsze – rodzaj silnika. Elektryczny napęd sprawia, że obsługa motocykla jest prosta i intuicyjna. Dzięki temu młodzi kierowcy mogą skupić się na nauce i opanowaniu umiejętności niezbędnych do czerpania zabawy z jazdy. Jedno ładowanie MRF eR 1.6 SM wystarcza na przejechanie 30 km, a to oznacza wiele godzin spędzonych na torze.
MRF eR 1.6 SM to motocykl do jazdy po gładkiej nawierzchni pokrytej asfaltem. Tym pit bike’iem można zdobywać tory otwarte, jak i te w zamkniętej hali, dzięki czemu jazda eR 1.6 SM może trwać cały rok! Koła, w które wyposażony jest ten model, mają po 10 cali, co zapewnia dobrą przyczepność, stabilność i komfort jazdy niewysokim riderom. W razie potrzeby koła można zmienić na większe, co podniesie wysokość motocykla. W sezonie letnim istnieje możliwość wymiany kół na te do jazdy terenowej i zasmakować off-roadu.
Motocykl wyposażono w potencjometr – pokrętła do regulacji mocy i prędkości. To narzędzie, które szczególnie spodoba się rodzicom, którzy chcieliby mieć kontrolę nad tym, z jaką prędkością może poruszać się dziecko. To rozwiązanie, które umożliwia dostosowanie pojazdu do umiejętności i doświadczenia młodego ridera, co zapewni bezpieczeństwo i dobre przeżycia z jazdy.
Elektryczny i bezawaryjny silnik MRF eR 1.6 SM pozwala na pokonywanie wielu kilometrów tras i rozprawianie się z niełatwymi podjazdami. Ten pit bike nie wymaga wielu godzin serwisowania czy wymiany oleju. Jest wyposażony w hydrauliczne hamulce tarczowe, które zapewniają skuteczne i pewne hamowanie. Do tego łatwy w obsłudze, w konserwacji i z atrakcyjnym wyglądem. Nowoczesny i na miarę czasów, w których bezpieczeństwo i moc spotyka się z ekologią.
- Silnik elektryczny o mocy 1600 W
- Regulowana prędkość 8-48 km/h
- Maksymalny zasięg 30 km na jednym ładowaniu
- Bateria litowo-jonowa 48 V 15.6 Ah
- Czas ładowania baterii 7-8 h
- Hydrauliczne hamulce tarczowe
- Stopka boczna
- Rama stalowa
- Wahacz tył stalowy
- Wahacz długość 430 mm
- Długość amortyzatora tył 270 mm
- Zalecany wiek minimalny 8 lat
- Brak homologacji, pojazd niedopuszczony do ruchu drogowego
Tak. MRF eR 1.6 SM został zaprojektowany z myślą o najmłodszych użytkownikach. Ten model posiada 10-calowe koła, odpowiedzialne za właściwą przyczepność i komfort jazdy. Rozmiar kół pozwala na swobodne poruszanie się motocyklem nawet niewysokich dzieci.
MRF eR 1.6 wyposażono w potencjometr, dzięki któremu opiekun może dostosować reakcję motocykla do poziomu umiejętności dziecka. To rodzic ustawia maksymalną moc i prędkość pojazdu, dzięki nieskomplikowanemu systemowi pokręteł. Pomaga tym dziecku w utrzymaniu kontroli w trakcie manewrowania. Dla bezpiecznej jazdy kluczowe są hamulce, a w tym modelu skuteczne hamowanie gwarantują tarczowe hamulce hydrauliczne.
Prosta i niezawodna konstrukcja bezszczotkowego silnika elektrycznego znacząco obniża potrzebę serwisowania motocykla. Wybór modelu elektrycznego to mniej zabiegów konserwacyjnych — nie trzeba pamiętać o wymianie oleju czy o tankowaniu.
Litowo-jonowa bateria o pojemności 48 V 15.6 Ah zapewnia zasięg do 30 km, a pełne naładowanie trwa około 7-8 godzin. Bateria oraz ładowarka wchodzą w skład podstawowego wyposażenia. Motocykl można ładować z domowego gniazdka. Na zasięg wpływają różne czynniki, takie jak warunki pogodowe, temperatura, styl i prędkość jazdy, jednak jedno ładowanie baterii wystarcza na długie godziny pokonywania tras.
Pojazdy elektryczne są proste w obsłudze i wyjątkowo niezawodne, co przekłada się na mniej czasu spędzanego na naprawach, a więcej na czerpaniu przyjemności z jazdy. Wykonywanie kilku czynności konserwacyjnych przełoży się na to, by pojazd służył przez lata.
Należy unikać głębokiego rozładowywania baterii i starać się ładować akumulator po każdej dłuższej trasie. Dzięki temu nie tylko wydłuża się żywotność baterii, ale zapewnia się pełną moc i większy zasięg przy kolejnej jeździe. Na sezon zimowy warto schować akumulator do pomieszczenia, któremu nie grożą minusowe temperatury. Podczas czyszczenia pojazdu nie należy używać myjki wysokociśnieniowej.
Prawidłowe ciśnienie w oponach to podstawa komfortu i bezpieczeństwa jazdy. Odpowiednio napompowane opony zapewniają optymalną przyczepność i pomagają minimalizować zużycie energii, co korzystnie wpływa na efektywność pojazdu
Choć MRF eR 1.6 SM nie wymaga częstej konserwacji, regularne przeglądy serwisowe są wskazane. Profesjonalny serwis sprawdzi stan baterii, układ hamulcowy oraz inne kluczowe elementy, aby zagwarantować prawidłowy stan techniczny pojazdu i dłuższe użytkowanie.
Podstawowy wariant MRF eR 1.6 SM pozwala pokonywać kilometry tras asfaltowych. Można się nim poruszać po torach otwartych i zadaszonych halach. Istnieje możliwość montażu kół do jazdy terenowej, by wyjazd na trasy w terenach zielonych.
Miejsca do jazdy MRF eR 1.6 SM to:
- specjalnie przygotowane tory asfaltowe,
- hale wewnętrzne i zewnętrzne,
- tereny prywatne.
MRF eR 1.6 SM nie posiada homologacji. Oznacza to, że nie można poruszać się nim po drogach publicznych.
- MRF eR 1.6 SM można poruszać się po nawierzchniach asfaltowych w halach i po torach (wewnętrznych i zewnętrznych).
- W standardzie MRF eR 1.6 SM są koła o rozmiarze 10 cali, ale istnieje możliwość montażu kół w rozmiarze 12 cali.
- W sezonie letnim koła można wymienić na właściwe do jazdy terenowej (w rozmiarze 14 i 12 cali lub 12 i 10 cali) i ruszyć w trasę off-roadową.
- Kompaktowe wymiary tego pojazdu sprawiają, że nie potrzebuje on dużo miejsca w garażu, można go łatwo przewieźć w bagażniku samochodu.
Pojazdy wysyłamy w kartonie, w elementach do zmontowania. Wolisz otrzymać motocykl gotowy do jazdy? Dodaj do koszyka usługę „Odpal i jedź”, a nasi specjaliści zmontują i przygotują Twój pojazd do jazdy i dostarczą pod drzwi Twojego domu.