QJ MOTOR MTX 125 (2025)

CENA
13 490PLN

Nowy 2025 QJ MOTOR MTX 125

Marka QJMOTOR należy do chińskiego koncernu Qianjiang Motorcycle Group, założonego w 1985 roku i będącego jednym z największych producentów jednośladów w Chinach. Dziś Qiangjiang to ogromny producent produkujący 1,2 miliona pojazdów jedno i czterokołowych rocznie pod swoimi markami oraz dla takich potentatów jak Harley-Davidson, MV Agusta, Kymco, Peugeot i innych.

Od 1999 roku sprzedaje motocykle na rynku europejskim pod marką Keeway. W 2005 roku przedsiębiorstwo kupiło włoską markę Benelli, stając się pierwszym chińskim producentem motocykli, który dokonał fuzji międzynarodowej, europejskiej marki motocykli. Od 2016 Qianjiang należy do holdingu Geely, który ma udziały w markach samochodowych Lotus, Proton, Polestar, Smart, Volvo i wielu innych. W 2024 roku koncern nabył markę MBP Morbidelli i wprowadził pojazdy (w tym cruisery i ADV o pojemności 1000 cm3) na rynek europejski.

MTX 125

Czy to może być skuter 2025 roku?

Ma wszystko i zachęca do porównania go z najpopularniejszymi skuterami na rynku!

  • Mocny 4-zaworowy silnik chłodzony cieczą 15 KM
  • Wtrysk BOSCH EFI i kontrolę trakcji.
  • Jest bardzo ekonomiczny – 2,2 l/100 km (WMTC3)
  • Dwa hamulce tarczowe z dwukanałowym ABS
  • Pełne oświetlenie LED
  • Ekran TFT z łącznością ze smartfonem
  • System bez kluczykow

Jednocylindrowy, czterozaworowy silnik zapewnia moc 15 KM i moment obrotowy 12 Nm, będąc jednym z najmocniejszych silników w klasie 125cc, utrzymuje jednocześnie zużycie paliwa na niskim poziomie 2,2 l/100 km (WMTC3). MTX125 posiada również system start/stop eliminujący rozrusznik, którego rolę pełni generator.

W ten sposób silnik po zatrzymaniu w wymaganej chwili zostaje natychmiastowo i cicho uruchomiony ponownie. Dodatkowo dzięki technologii hybrydowej silnik spalinowy wykorzystuje generator aby zapewnić lepszą wydajność podczas przyspieszania.

Kontrola trakcji należy do wyposażenia standardowego i można ją włączyć/wyłączyć za pomocą menu ekranowego.

Silnik MTX 125 jest chłodzony cieczą, a chłodnica jest umieszczona nisko i przesunięta do tyłu, co pomaga utrzymać nisko położony środek ciężkości.

Pod kierownicą znajdują się również dwa schowki do przechowywania drobnych przedmiotów motocyklisty. W lewym schowku znajduje się również podwójny port ze złączami USB typu A i C do ładowania telefonu komórkowego kierowcy.

Zbiornik znajduje się pomiędzy stopami kierowcy, co ułatwia tankowanie i dodatkowo poprawia równe rozłożenie masy tego skutera.

MTX 125 posiada technologię pozwalającą na odblokowanie stacyjki i siedzenia na odległość. Dodatkowo w zestawie znajduje się również zwykły klucz, jako zabezpieczenie, w przypadku spadku poziomu naładowania baterii nadajnika. Mówiąc dokładniej, kluczyk może komunikować się z czujnikiem nawet wtedy, gdy akumulator został całkowicie wyjęty z pojazdu, dzięki czemu MTX 125 nie pozostanie zamknięty i unieruchomiony.

Hamulec przedni składa się z tarczy o średnicy 240 mm i dwutłoczkowego zacisku, tylnego z tarczą o średnicy 225 mm, co w połączeniu z dwukanałowym układem ABS zapewnia maksymalne bezpieczeństwo podczas hamowania.

Przewody hamulcowe są w oplocie stalowym co zapewnia większą skuteczność podczas hamowania. Koła w MTX125 są wyposażone w czujniki, które przekazują na wyświetlacz informacje o temperaturze i ciśnieniu w czasie rzeczywistym.

Dwa amortyzatory, które obsługują tylne zawieszenie MTX 125, mają regulację napięcia wstępnego, a ich tłumienie zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić najkorzystniejszy  balans miedzy komfortem a precyzją prowadzenia.

Wszystkie światła MTX 125 są wykonane w technologii LED i nawiązują do „architektury” większego brata FORT 350, nadając mu wyrazisty wygląd, ale także niezbędną tożsamość.

Kolorowy ekran TFT wyraźnie wyświetla wszystkie przydatne informacje o stanie MTX125, Posiada również możliwość połączenia z telefonem komórkowym właściciela. Przy użyciu odpowiedniej aplikacji, można korzystać na ekranie skutera z nawigacji, zarządzania połączeniami i multimediami itp.

Kierownica MTX 125 jest zaprojektowania zgodnie ze standardami motocyklowymi dzięki czemu można regulować jej nachylenie, co zapewnia możliwość dopasowania do wzrostu i oczekiwań kierowcy.

MTX 125 posiada hamulec ręczny po lewej stronie, co czyni go szczególnie praktycznym podczas parkowania przy stromych drogach. Dodatkowo dźwignie hamulców można regulować w czterech pozycjach, co jest bardzo rzadką cechą w tej klasie skuterów.

Końcowy wydech nawiązuje do reszty MTX 125 i charakteryzuje się przyjemnym brzmieniem..

Przełączniki z podświetleniem i elementy sterujące wyróżniają się jakością wykonania, ale także ergonomią i funkcjonalnością.

Pod siodłem zmieści się kask otwarty, a także różne drobne przedmioty motocyklisty.

 

cechy
Dane
Wymiary (dł./szer./wys.) 1945 x 765 x 1230 mm
Wysokość kanapy 780 mm
Masa pojazdu gotowego do jazdy 138 kg
Silnik Jednocylindrowy, 4V, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność silnika 125 cm3
Układ paliwowy EFI Bosch
Chłodzenie Chłodzony cieczą
Maksymalna moc 15 KM / 8750 rpm
Max. moment obr. 12 Nm / 8250 rpm
Zbiornik paliwa 8 L
Przeniesienie napędu Automatyczna skrzynia CVT , Pas
Rozmiar opon (przód / tył) 110/80 – 14 | 130/70-13
Hamulec (przód/tył) Tarczowy 240 mm z zaciskiem dwutłoczkowym i ABS | Tarczowy 225 mm z ABS

ZDJĘCIA

VIDEO

KONTAKT

  • Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 05-270 Marki
  • Phone:
    +48 22 77 13 100
  • Pon - Pt 9.00 - 18.00, Sob 9.00 - 15.00