QJ MOTOR SRK 800 RR (2025)

2025

Marka QJMOTOR należy do chińskiego koncernu Qianjiang Motorcycle Group, założonego w 1985 roku i będącego jednym z największych producentów jednośladów w Chinach. Dziś Qiangjiang to ogromny producent produkujący 1,2 miliona pojazdów jedno i czterokołowych rocznie pod swoimi markami oraz dla takich potentatów jak Harley-Davidson, MV Agusta, Kymco, Peugeot i innych.

Od 1999 roku sprzedaje motocykle na rynku europejskim pod marką Keeway. W 2005 roku przedsiębiorstwo kupiło włoską markę Benelli, stając się pierwszym chińskim producentem motocykli, który dokonał fuzji międzynarodowej, europejskiej marki motocykli. Od 2016 Qianjiang należy do holdingu Geely, który ma udziały w markach samochodowych Lotus, Proton, Polestar, Smart, Volvo i wielu innych. W 2024 roku koncern nabył markę MBP Morbidelli i wprowadził pojazdy (w tym cruisery i ADV o pojemności 1000 cm3) na rynek europejski.

SRK 800 RR to zupełnie nowy motocykl sportowy firmy QJMOTOR. Ten model powstał bazie wyścigowego motocykla, który od sezonu 2024 startuje w mistrzostwach WSBK Supersport w zespole QJMOTOR RACING TEAM. Dynamiczna i agresywna sylwetka wyszła spod pióra włoskich projektantów i jest podporządkowana aerodynamice i funkcjonalności. Jednocześnie w stylistyce widać pasję, oryginalny styl oraz dbałość o szczegóły. QJ SRK 800 RR wyposażony jest w zaawansowany czterocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 778 cm3 i mocy 102 KM z systemem Ram Air. Potężną moc i sportowe osiągi możesz kontrolować dzięki zastosowaniu dwóch radialnych hamulców przednich Brembo, które zostały wyposażone w parę tarcz o średnicy 320 mm! Rama motocykla została wykonana w technologii Delta Box i wyposażona w zaawansowane zawieszenie Marzocchi. Przednie skrzydełka wytwarzają dodatkowy nacisk przy dużych prędkościach, a także poprawiają stabilność maszyny podczas hamowania. Sportowy QJ SRK 800 RR ma niesamowicie konkurencyjną cenę biorąc pod uwagę zastosowanie nowoczesnych i zaawansowanych technologii…

SRK 800 RR rywalizuje w serii supersport w WSBK pod wodzą Raffaele De Rosou! Zespół wyścigowy QJMOTOR Factory Racing w ten sposób testuje nowoczesne rozwiązania, które następnie trafiają do seryjnych motocykli QJ MOTOR oraz bezpośrednio do seryjnej wersji modelu SRK 800 RR.

Projekt SRK800RR powstał we Włoszech a swoją niepowtarzalną sylwetkę zawdzięcza pasji do wyścigów oraz motocykli. To, co Cię miło zaskoczy, to piękne detale i wysoka jakość wykonania, które sprawiają, że SRK 800 RR jest naprawdę wspaniałym motocyklem. W standardzie masz tu piękne obszyte siedzisko. Wydech również robi wrażenie, bo jego linie są czyste i przyjemne już w wersji seryjnej. Na koniec warto wspomnieć o ostro ściętej przedniej owiewce z oświetleniem LED i charakterystycznym czerwonym lakierze – to wszystko ma seryjny SRK 800 RR!

SRK 800 RR posiada obecnie najmocniejszą jednostkę napędową QJ MOTOR przeznaczoną na rynek europejski. Jest to 16-zaworowy, rzędowy, czterocylindrowy silnik DOHC o pojemności 778 cm3. Dzięki zastosowaniu specjalnego dolotu powietrza silnik ten osiąga maksymalnie 102 koni mechanicznych i maksymalny moment obrotowy 75 Nm. Warto dodać, że silnik ten ma ogromny potencjał pod względem tunningu. W światowej serii wyścigów super sportowych ta sama jednostka napędowa po drobnych zmianach osiąga jeszcze wyższe wartości mocy i momentu obrotowego. Jednak gwarantujemy że nawet silnik w standardowej specyfikacji zapewni niesamowite przyspieszenie, jakie oferuje ten topowy motocykl QJ Motor.

Regulamin wyścigów Mistrzostw Świata Supersport pozwala na wiele modyfikacji, ale najważniejsze – czyli rama motocykla musi pozostać seryjna. Możesz więc mieć pewność, że rama i wahacz SRK 800 RR zostały opracowane od podstaw, aby umożliwić Tobie, tak samo jak zawodnikom Mistrzostw Świata, wydobycie maksymalnych osiągów z tego motocykla.

Specjalnie zaprojektowane skrzydła aerodynamiczne to nie tylko taki wizualny smaczek, odgrywają one ważną rolę w nowoczesnym motocyklu wyścigowym. Dzieję się to nie tylko podczas jazdy na torach wyścigowych, ale także w ruchu ulicznym, te niewielkie elementy generują dodatkową siłę docisku. Wzrasta ona wraz z coraz większą prędkością motocykla i poprawia jego stabilność i prowadzenie. Ciśnienie to oddziałuje na przednią część motocykla, a tym samym na przednie koło, które ma lepszą przyczepność do nawierzchni zarówno podczas hamowania, jak i pokonywania zakrętów. Jednocześnie minimalizuje to również efekt unoszenia maszyny na tylne koło podczas gwałtownego przyspieszania. Cały trud włożony w poprawę aerodynamiki motocykla sprawia, że SRK 800 RR prowadzi się pewnie oraz przewidywalnie.

Specjalny wlot powietrza RAM AIR to ważny element w motocyklu wyścigowym. Jest to sposób na „doładowanie” silnika, w którym naturalne ciśnienie powietrza działające na przednią część motocykla jest zasysane bezpośrednio do zbiornika ciśnieniowego (airboxa), a stamtąd maksymalna ilość powietrza trafia bezpośrednio do cylindrów silnika. Większa ilość powietrza w cylindrach, w połączeniu z większą ilością mieszanki, oznacza wyższą wydajność silnika przy dużych prędkościach. Aby zoptymalizować dopływ powietrza, specjalne wloty umieszczono w centralnej części przedniej owiewki (w miejscu największego ciśnienia aerodynamicznego) pod charakterystycznymi reflektorami. Rozwiązania te zapewniają silnikowi stałe i równomierne ciśnienie powietrza przy wysokich prędkościach i efektywnie zwiększają maksymalną moc silnika z 95 do 102 koni mechanicznych.

Przedni widelec o dużym skoku i goleniach o dużej średnicy dostarczany jest przez renomowaną markę Marzocchi. Przednie zawieszenie typu upside-down oraz tylny amortyzator centralny, precyzyjnie reagują na wszystkie nierówności na drodze lub torze wyścigowym. Dzięki pełnej regulacji, można je precyzyjnie dostosować do wagi i preferencji kierującego. SRK 800 RR z pewnością zaskoczy Cię swoimi właściwościami jezdnymi zarówno podczas jazdy po mieście, krętych górskich drogach jak i na torze wyścigowym.
Konstrukcja tylnej części motocykla oraz plastiki pod siedzeniami nawiązują do całej maszyny – czyli minimalistycznymi kształtami i technologią LED tylnego oświetlenia i kierunkowskazów.
Wyścigowy układ hamulcowy SRK 800 RR jest wyposażony w dwukanałowy ABS i hamulce tarczowe BREMBO o dużej średnicy z przodu i z tyłu, zapewniając bezpieczne zatrzymanie w każdej sytuacji zarówno na drodze jak i na torze wyścigowym. Przedni hamulec dwutarczowy z tarczami o średnicy 320 mm i radialnie zamontowanymi czterotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi zapewnia ogromną, a jednocześnie precyzyjnie dozowaną siłę hamowania. Całość uzupełnia tylny hamulec z tarczą o średnicy 260 mm i dwutłoczkowym zaciskiem.
Nie każdy seryjny motocykl ma ładny fabryczny układ wydechowy. Przy coraz bardziej rygorystycznych normach emisyjnych, trudno jest też uzyskać ładny, głęboki dźwięk wydechu. Ale SRK 800 RR seryjnie wyposażony został w zaawansowany układ wydechowy, który nie tylko wygląda ale też brzmi jak rasowy motocykl wyścigowy. Nie będziesz musiał inwestować w tuning układu wydechowego, ponieważ dzięki seryjnemu układowi w SRK 800 RR będziesz w stanie osiągnąć świetne wyniki na torze wyścigowym i nie tylko.
Ponieważ SRK 800 RR posiada silnik o mocy ponad 100 koni mechanicznych, w standardzie otrzymał także kontrolę trakcji. System ten zapobiega niepożądanemu poślizgowi tylnego koła podczas przyspieszania motocykla. Uślizg tylnego koła może nastąpić podczas przyspieszania na śliskiej nawierzchni czyli gdy tylne koło obraca się szybciej niż przednie. Układ kontroli trakcji został zaprojektowany tak, aby zapobiec sytuacji, która mogłaby spowodować utratę kontroli nad motocyklem. Podobnie jak ABS zapobiega blokowaniu się kół podczas hamowania, tak ten system kontroli trakcji zapobiega uślizgom tylnej opony podczas przyspieszania. Możesz być pewien, że system zareaguje natychmiast, więc możesz cieszyć się bezpieczną jazdą na SRK 800 RR.
SRK 800 RR jest fabrycznie wyposażony w wysokiej jakości opony Pirelli Angel GT. Opony te cenione są przez kierowców na całym świecie za swoje doskonałe właściwości jezdne. Te opony klasy sportowo-turystycznej zapewniają doskonałe osiągi przez cały okres użytkowania, zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Najlepsza koncepcja sportowej jazdy z DNA marki Pirelli.
QJMOTOR SRK 800 RR jest standardowo wyposażony w pełne oświetlenie w technologii LED – począwszy od podwójnego reflektora głównego, poprzez kierunkowskazy, aż po charakterystyczne światło tylne. W konstrukcję przedniej owiewki wbudowane zostały diodowe światła do jazdy dziennej oraz cztero-soczewkowy reflektor główny, który dodaje wyrazistego charakteru temu zupełnie nowemu supersportowi. Nowoczesna technologia oświetlenia LED zapewnia doskonale oświetlenie drogi o zmierzchu i podczas jazdy w nocy.
Specjalnie zaprojektowane tylne oświetlenie LED nawiązuje do estetyki przedniej części i tworzy niepowtarzalną tożsamość supersportowych motocykli firmy QJMOTOR. Odważne linie i aerodynamiczne otwory wentylacyjne podkreślają pełne wdzięku kształty modelu SRK 800 RR oraz wyścigowy charakter tej maszyny.
SRK 800 RR posiada praktyczne, podświetlane elementy sterujące po lewej i prawej stronie kierownicy. Jest to dobre rozwiązanie zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych kierowców. Dzięki tym podświetlanym elementom sterującym, można łatwo sterować wszystkimi funkcjami motocykla jednym dotknięciem palca. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad swoją maszyną w ciągu dnia, ale także podczas jazdy w nocy.
Cyfrowa deska rozdzielcza SRK 800 RR to wizualne i techniczne serce kokpitu. Duży, kolorowy wyświetlacz TFT pokazuje wszystkie informacje ważne dla kierującego. Jest czytelny w dzień i w nocy oraz pozwala łatwo dostosować motocykl dokładnie do Ciebie. Dodatkowo posiada możliwość połączenia z telefonem komórkowym oraz możliwość wyświetlenia nawigacji uwzględniającej aktualny ruch na drogach. Obok ekranu TFT znajduje się także port USB umożliwiający wygodne ładowanie urządzeń elektronicznych.
Kolorowy wyświetlacz TFT w SRK 800 RR można połączyć ze smartfonem kierowcy. Opcja ta jest przygotowana do łączności z systemem Android, jak i iOS. Dla kierowcy oznacza to, że może odzwierciedlić zawartość wyświetlacza swojego smartfona na desce rozdzielczej motocykla. Można to wykorzystać do wyświetlania nawigacji, ale także do wyświetlania dowolnej innej treści z telefonu komórkowego. Jeśli chcesz wyświetlić nawigację z aktualnymi informacjami o ruchu drogowym, istnieje możliwość pobrania aplikacji QJMOTOR, która również udostępni Ci tę funkcję po uiszczeniu niewielkiej opłaty.
Po prawej stronie, tuż przy kokpicie, znajduje się wygodne zintegrowane gniazdo USB-A i USB-C! Można za ich pomocą na przykład naładować telefon komórkowy lub podłączyć system nawigacji. Gniazda USB zabezpieczone są przed nie sprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, wodoodporną gumową osłoną.
cechy
Dane
Wymiary (dł./szer./wys.) 2080 x 770 x 1150 mm
Wysokość kanapy 810 mm
Masa pojazdu gotowego do jazdy 214 kg
Silnik Czterocylindrowy, 16V, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność silnika 778 cm3
Układ paliwowy EFI Bosch
Chłodzenie Chłodzony cieczą
Maksymalna moc 102 KM / 1000 rpm
Max. moment obr. 12.1 Nm / 7000 rpm
Zbiornik paliwa 16 L
Przeniesienie napędu 6-cio biegowa skrzynia, łańcuch
Rozmiar opon (przód / tył) Pirelli 120/70-ZR17 Bezdętkowa |Pirelli 180/55-ZR17 Bezdętkowa
Hamulec (przód/tył) Czterotłoczkowe radialne hamulce tarczowe Brembo 320 mm z ABS | Dwutłoczkowy hamulec tarczowy Brembo 260 mm z ABS

ZDJĘCIA

VIDEO

KONTAKT

  • Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 05-270 Marki
  • Phone:
    +48 22 77 13 100
  • Pon - Pt 9.00 - 18.00, Sob 9.00 - 15.00