Czytelny, kolorowy, okrągły panel TFT SRV 600V wyraźnie wyświetla aktualną prędkość, aktualne obroty silnika, licznik kilometrów, zawartość zbiornika paliwa, temperaturę płynu chłodzącego, wskaźnik biegu, a dodatkowo ciśnienie i temperaturę w oponach.
Funkcje można wygodnie kontrolować i przełączać bezpośrednio z elementów sterujących na kierownicy. Dodatkowo posiada możliwość połączenia się z telefonem komórkowym podróżującego, z możliwością wyświetlenia nawigacji oraz pozwala na wykonanie lustrzanego odbicia ekranu telefonu komórkowego.
Układ hamulcowy, wyposażony w dwukanałowy układ ABS oraz przednie i tylne hamulce tarczowe o dużej średnicy, zapewnia bezpieczne zatrzymanie w każdej sytuacji na drodze. Przedni dwutarczowy hamulec z tarczami o średnicy 300 mm i promieniowo zamontowanymi czterotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi zapewnia dużą, ale precyzyjnie dozowaną siłę hamowania. Całość doskonale uzupełnia tylny hamulec z tarczą o średnicy 260 mm z dwutłoczkowym zaciskiem.
Autentyczny styl cruisera z kołami w stylu Bobber, dużym baku w kształcie kropli, płaskim przednim reflektorem LED, szerokimi, wygiętymi kierownicami z lusterkami na końcach oraz stylowym, pikowanym niskim siedzeniem nadają modelowi SRV 700 jego piękny i unikalny wygląd.
Przednia lampa motocykla ma największy wpływ na jego ogólny wygląd. Zarówno obudowa, jak i sam reflektor w SRV 600V są minimalistyczne ale zdecydowanie wpływają charakter całego motocykla. Pełne oświetlenie LED zapewnia optymalną widoczność oraz doskonałe oświetlenie maszyny o zmroku i całkowitej ciemności. Nowoczesna lampa tylna LED nie jest umieszczona klasycznie z tyłu motocykla, ale rozwiązana jest poprzez zapalenie obu tylnych kierunkowskazów na czerwono. Podczas hamowania oba kierunkowskazy świecą jaśniej, a przy zmianie kierunku odpowiednia część lewego lub prawego światła tylnego miga na pomarańczowo. Konstrukcja tych tylnych świateł/kierunkowskazów nawiązuje do nowoczesnej koncepcji projektowania współczesnych cruiserów.
16-calowe koła i szerokie opony tworzą kultowy styl Bobbera, nie umniejszając osiągów i prowadzenia modelu SRV 600V. Zastosowano w tym modelu opony o wymiarach 130/90 z przodu i 180/65 z tyłu. Fragmenty wewnętrzne obręczy obu kół zostały wypolerowane, dzięki czemu koła posiadają unikalny design.
Lusterka umieszczone standardowo na końcach kierownicy (w obciążnikach) można całkowicie opuścić pod kierownicę. Ta buntownicza pozycja jest wciąż dość nietypowa w naszym kraju ale ma też swoje praktyczne zalety. Docenią je zwłaszcza więksi jeźdźcy, którzy najczęściej oglądają w lusterkach własne ramiona w klasycznej pozycji lusterek u góry.
Model SRV 600V jest sprzedawany z dwoma pełnymi siedzeniami w standardzie. Tylna kanapa jest nie tylko fotelikiem awaryjnym do przewożenia drugiej osoby, ale bez problemu poradzi sobie z całodniową wycieczką we dwoje, co zwiększa potencjał użytkowy tego motocykla. Wysokość siedzenia kierowcy wynosi zaledwie 720 mm nad podłożem, co jest zaletą dla motocyklistów o niższym wzroście. Wyżsi jeźdźcy również będą zadowoleni ponieważ SRV 600 V ma podnóżki wysunięte mocno do przodu dzięki czemu nie podróżuje się ze zgiętymi kolanami. Zaletą tego modelu jest nisko położony środek ciężkości, a co za tym idzie łatwe prowadzenie.Model SRV 600V jest sprzedawany z dwoma pełnymi siedzeniami w standardzie. Tylna kanapa jest nie tylko fotelikiem awaryjnym do przewożenia drugiej osoby, ale bez problemu poradzi sobie z całodniową wycieczką we dwoje, co zwiększa potencjał użytkowy tego motocykla. Wysokość siedzenia kierowcy wynosi zaledwie 720 mm nad podłożem, co jest zaletą dla motocyklistów o niższym wzroście. Wyżsi jeźdźcy również będą zadowoleni ponieważ SRV 600 V ma podnóżki wysunięte mocno do przodu dzięki czemu nie podróżuje się ze zgiętymi kolanami. Zaletą tego modelu jest nisko położony środek ciężkości, a co za tym idzie łatwe prowadzenie.
Gniazdo USB-A i USB-C jest wygodnie zintegrowane po lewej stronie nad chłodnicą! Można za ich pomocą na przykład naładować telefon komórkowy lub podłączyć system nawigacji. Gniazda USB posiadają oczywiście wodoodporną gumową osłonę.
SRV 600V jest fabrycznie wyposażony w napęd pasowy na tylne koło. Motocykle typu Chopper, Bobber i Cruiser są w niego wyposażone, ponieważ mają długie wahacze, a łańcuch przy tej długości uderzałby zarówno w wahacz, jak i inne osłony. Zaletą napędu pasowego jest to, że pracuje cicho i prawie nie wymaga konserwacji. Jednak największą zaletą jest to, że pasek nie jest smarowany, dzięki czemu czyszczenie tylnego koła i wahacza ze smaru nie jest konieczne.