QJ MOTOR SRV 600V (2025)

CENA
30 990PLN

Nowy 2025 QJ MOTOR SRV 600V

Marka QJMOTOR należy do chińskiego koncernu Qianjiang Motorcycle Group, założonego w 1985 roku i będącego jednym z największych producentów jednośladów w Chinach. Dziś Qiangjiang to ogromny producent produkujący 1,2 miliona pojazdów jedno i czterokołowych rocznie pod swoimi markami oraz dla takich potentatów jak Harley-Davidson, MV Agusta, Kymco, Peugeot i innych.

Od 1999 roku sprzedaje motocykle na rynku europejskim pod marką Keeway. W 2005 roku przedsiębiorstwo kupiło włoską markę Benelli, stając się pierwszym chińskim producentem motocykli, który dokonał fuzji międzynarodowej, europejskiej marki motocykli. Od 2016 Qianjiang należy do holdingu Geely, który ma udziały w markach samochodowych Lotus, Proton, Polestar, Smart, Volvo i wielu innych. W 2024 roku koncern nabył markę MBP Morbidelli i wprowadził pojazdy (w tym cruisery i ADV o pojemności 1000 cm3) na rynek europejski.

SRV 600V to autentyczny cruiser z silnikiem V4 z czterema rurami wydechowymi, kołami w stylu Bobber, dużym zbiornikiem w kształcie kropli, szeroką kierownicą i lusterkami w obciążnikach. Nawet tylne, nowoczesne światła LED w kierunkowskazach przywołują na myśl design nowoczesnych cruiserów. Jednak to co najbardziej Cię zaskoczy to jakość wykonania i ładne detale, które składają się na całość. Jest to piękną obróbką powierzchni odlewów pokryw silnika i wielu innych detali

Czterocylindrowy, 16-zaworowy silnik z cylindrami w kształcie litery V ustawionymi pod kątem 90 stopni sprawia, że motocykl jest relatywnie wąski . Krótkie przełożenia i płynna praca 6-biegowej skrzyni biegów przenoszą moc 68 KM i 54 Nm. Elektronika Bosch i elektroniczny wtrysk paliwa pozwalają osiągnąć niskie zużycie paliwa, jednocześnie zapewniając zapierające dech w piersiach przyspieszenie.

Kolejnym unikalnym rozwiązaniem konstrukcyjnym nowego SRV 600V jest układ wydechowy. Projektanci chcieli podkreślić fakt zastosowania silnika czterocylindrowego, dlatego motocykl otrzymał także cztery wydechy, co oznacza, że każdy cylinder ma swój własny wydech. Zalety takiego rozwiązania są oczywiste. Motocykl jest dobrze wyważony oraz optycznie prawa strona dorównuje lewej. Głównym atutem jest jednak to, że dzięki czterem wydechom uzyskano świetny dźwięk pracy silnika.

Ponieważ SRV 600V ma mocny czterocylindrowy silnik, w standardzie otrzymał także kontrolę trakcji. Ten system zapobiega niepożądanemu poślizgowi tylnego koła podczas przyspieszania motocykla na nawierzchni o słabszej przyczepności.

Motocykle i skutery QJ Motor, które są wyposażone w kolorowy panel TFT można podłączyć do smartfona kierowcy. Ta łączność działa zarówno w systemach Android, jak i iOS.

Dla kierowcy oznacza to, że może odzwierciedlić zawartość wyświetlacza swojego smartfona na desce rozdzielczej motocykla lub skutera. Można to wykorzystać do wyświetlania nawigacji, ale także do wyświetlania dowolnej innej treści z telefonu komórkowego. Jeśli jesteś wymagającym kierowcą i chcesz wyświetlić nawigację z aktualnymi informacjami o ruchu drogowym, istnieje możliwość pobrania aplikacji QJ Motor, która również udostępni Ci tę funkcję po uiszczeniu niewielkiej opłaty.

Czytelny, kolorowy, okrągły panel TFT SRV 600V wyraźnie wyświetla aktualną prędkość, aktualne obroty silnika, licznik kilometrów, zawartość zbiornika paliwa, temperaturę płynu chłodzącego, wskaźnik biegu, a dodatkowo ciśnienie i temperaturę w oponach.

Funkcje można wygodnie kontrolować i przełączać bezpośrednio z elementów sterujących na kierownicy. Dodatkowo posiada możliwość połączenia się z telefonem komórkowym podróżującego, z możliwością wyświetlenia nawigacji oraz pozwala na wykonanie lustrzanego odbicia ekranu telefonu komórkowego.

Układ hamulcowy, wyposażony w dwukanałowy układ ABS oraz przednie i tylne hamulce tarczowe o dużej średnicy, zapewnia bezpieczne zatrzymanie w każdej sytuacji na drodze. Przedni dwutarczowy hamulec z tarczami o średnicy 300 mm i promieniowo zamontowanymi czterotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi zapewnia dużą, ale precyzyjnie dozowaną siłę hamowania. Całość doskonale uzupełnia tylny hamulec z tarczą o średnicy 260 mm z dwutłoczkowym zaciskiem.

Autentyczny styl cruisera z kołami w stylu Bobber, dużym baku w kształcie kropli, płaskim przednim reflektorem LED, szerokimi, wygiętymi kierownicami z lusterkami na końcach oraz stylowym, pikowanym niskim siedzeniem nadają modelowi SRV 700 jego piękny i unikalny wygląd.

Przednia lampa motocykla ma największy wpływ na jego ogólny wygląd. Zarówno obudowa, jak i sam reflektor w SRV 600V są minimalistyczne ale zdecydowanie wpływają charakter całego motocykla. Pełne oświetlenie LED zapewnia optymalną widoczność oraz doskonałe oświetlenie maszyny o zmroku i całkowitej ciemności. Nowoczesna lampa tylna LED nie jest umieszczona klasycznie z tyłu motocykla, ale rozwiązana jest poprzez zapalenie obu tylnych kierunkowskazów na czerwono. Podczas hamowania oba kierunkowskazy świecą jaśniej, a przy zmianie kierunku odpowiednia część lewego lub prawego światła tylnego miga na pomarańczowo. Konstrukcja tych tylnych świateł/kierunkowskazów nawiązuje do nowoczesnej koncepcji projektowania współczesnych cruiserów.

16-calowe koła i szerokie opony tworzą kultowy styl Bobbera, nie umniejszając osiągów i prowadzenia modelu SRV 600V. Zastosowano w tym modelu opony o wymiarach 130/90 z przodu i 180/65 z tyłu. Fragmenty wewnętrzne obręczy obu kół zostały wypolerowane, dzięki czemu koła posiadają unikalny design.

Lusterka umieszczone standardowo na końcach kierownicy (w obciążnikach) można całkowicie opuścić pod kierownicę. Ta buntownicza pozycja jest wciąż dość nietypowa w naszym kraju ale ma też swoje praktyczne zalety. Docenią je zwłaszcza więksi jeźdźcy, którzy najczęściej oglądają w lusterkach własne ramiona w klasycznej pozycji lusterek u góry.

Model SRV 600V jest sprzedawany z dwoma pełnymi siedzeniami w standardzie. Tylna kanapa jest nie tylko fotelikiem awaryjnym do przewożenia drugiej osoby, ale bez problemu poradzi sobie z całodniową wycieczką we dwoje, co zwiększa potencjał użytkowy tego motocykla. Wysokość siedzenia kierowcy wynosi zaledwie 720 mm nad podłożem, co jest zaletą dla motocyklistów o niższym wzroście. Wyżsi jeźdźcy również będą zadowoleni ponieważ SRV 600 V ma podnóżki wysunięte mocno do przodu dzięki czemu nie podróżuje się ze zgiętymi kolanami. Zaletą tego modelu jest nisko położony środek ciężkości, a co za tym idzie łatwe prowadzenie.Model SRV 600V jest sprzedawany z dwoma pełnymi siedzeniami w standardzie. Tylna kanapa jest nie tylko fotelikiem awaryjnym do przewożenia drugiej osoby, ale bez problemu poradzi sobie z całodniową wycieczką we dwoje, co zwiększa potencjał użytkowy tego motocykla. Wysokość siedzenia kierowcy wynosi zaledwie 720 mm nad podłożem, co jest zaletą dla motocyklistów o niższym wzroście. Wyżsi jeźdźcy również będą zadowoleni ponieważ SRV 600 V ma podnóżki wysunięte mocno do przodu dzięki czemu nie podróżuje się ze zgiętymi kolanami. Zaletą tego modelu jest nisko położony środek ciężkości, a co za tym idzie łatwe prowadzenie.

Gniazdo USB-A i USB-C jest wygodnie zintegrowane po lewej stronie nad chłodnicą! Można za ich pomocą na przykład naładować telefon komórkowy lub podłączyć system nawigacji. Gniazda USB posiadają oczywiście wodoodporną gumową osłonę.

SRV 600V jest fabrycznie wyposażony w napęd pasowy na tylne koło. Motocykle typu Chopper, Bobber i Cruiser są w niego wyposażone, ponieważ mają długie wahacze, a łańcuch przy tej długości uderzałby zarówno w wahacz, jak i inne osłony. Zaletą napędu pasowego jest to, że pracuje cicho i prawie nie wymaga konserwacji. Jednak największą zaletą jest to, że pasek nie jest smarowany, dzięki czemu czyszczenie tylnego koła i wahacza ze smaru nie jest konieczne.

 

cechy
Dane
Wymiary (dł./szer./wys.) 2280 x 820 x 1115 mm
Wysokość kanapy 720 mm
Masa pojazdu gotowego do jazdy 219 kg
Silnik Czterocylindrowy silnik widlasty 90°, DOHC, 16V, chłodzony cieczą
Pojemność silnika 561 cm3
Układ paliwowy Wtrysk paliwa
Chłodzenie Chłodzony cieczą
Maksymalna moc 50kW (68 KM) / 10500 rpm
Max. moment obr. 54 Nm / 8000 rpm
Zbiornik paliwa 16.5 L
Przeniesienie napędu 6-cio biegowa skrzynia, pas
Rozmiar opon (przód / tył) 130/90 – 16 | 180/65-16
Hamulec (przód/tył) Czterotłoczkowe hamulce tarczowe 300 mm z ABS | Dwutłoczkowy hamulec tarczowy 260 mm z ABS

ZDJĘCIA

VIDEO

KONTAKT

  • Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 05-270 Marki
  • Phone:
    +48 22 77 13 100
  • Pon - Pt 9.00 - 18.00, Sob 9.00 - 15.00