Marka QJMOTOR należy do chińskiego koncernu Qianjiang Motorcycle Group, założonego w 1985 roku i będącego jednym z największych producentów jednośladów w Chinach. Dziś Qiangjiang to ogromny producent produkujący 1,2 miliona pojazdów jedno i czterokołowych rocznie pod swoimi markami oraz dla takich potentatów jak Harley-Davidson, MV Agusta, Kymco, Peugeot i innych.
Od 1999 roku sprzedaje motocykle na rynku europejskim pod marką Keeway. W 2005 roku przedsiębiorstwo kupiło włoską markę Benelli, stając się pierwszym chińskim producentem motocykli, który dokonał fuzji międzynarodowej, europejskiej marki motocykli. Od 2016 Qianjiang należy do holdingu Geely, który ma udziały w markach samochodowych Lotus, Proton, Polestar, Smart, Volvo i wielu innych. W 2024 roku koncern nabył markę MBP Morbidelli i wprowadził pojazdy (w tym cruisery i ADV o pojemności 1000 cm3) na rynek europejski.
SRV 700 to cruiser nowej generacji, łączący niepowtarzalny, autentyczny styl z nowoczesnymi elementami designu. Jest to elegancki cruiser o swobodnej sylwetce, wyposażony w wysokiej jakości komponenty, takie jak odwrócone widelce Marzocchi, ABS Bosch oraz mocne hamulce. Wprowadzone nowe technologie obejmują całkowicie nowy silnik o mocy 76 KM, oświetlenie LED oraz okrągły wyświetlacz TFT. Motocykl zachwyca wyglądem, potężnym silnikiem i łatwością obsługi, a jego waga wynosząca zaledwie 208 kg sprawia, że jest idealny dla osób, które pragną doświadczyć przyjemności zrelaksowanej, ale zwinnej jazdy przy maksymalnym komforcie.
Zupełnie nowy silnik powstały na bazie motoru z SRK 700, lecz zoptymalizowany i opracowany specjalnie dla cruisera SRV 700! Z dwoma wałkami rozrządu i 4 zaworami na cylinder jest to dość złożona konstrukcja z odpowiednim potencjałem wydajności. Motor ten ma pojemność 693 cm3, moc maksymalną 76 KM / 8750 obr./min (zamiast 72KM / 8000 obr./min jak w SRK 700) oraz rozwija maksymalny moment obrotowy 68 Nm przy 6250 obr. / min ( zamiast 67Nm / 6000 obr./min jak w SRK 700).
Podwozie wyposażone jest w wysokiej jakości widelce oraz tylny amortyzator centralny renomowanej marki MARZOCCHI. Przedni widelec upside-down oraz tylny amortyzator centralny precyzyjnie reagują na nierówności terenu, zapewniając łatwe i precyzyjne prowadzenie. Amortyzatory Marzocchi zapewniają równowagę pomiędzy komfortem i prowadzeniem w każdej sytuacji na drodze.
Nowoczesna technologia oświetlenia LED, obejmująca reflektor główny, kierunkowskazy i światła tylne zapewnia doskonałą widoczność w każdych warunkach.
Dwuczęściowe siedzenie z pięknie pikowanym fotelem kierowcy zapewnia duży komfort jazdy nawet podczas dłuższych podróży. Unikalny design i autentyczny styl nadają SRV 700 odpowiedni charakter.
Czytelny, doskonale widoczny, kolorowy, okrągły panel TFT SRV 700 pokazuje aktualną prędkość, obroty silnika, przebieg całkowity (ODO), aktualny trip, poziom paliwa, temperaturę płynu chłodzącego, wskaźnik biegu oraz ciśnienie i temperaturę w oponach dzięki czujnikom w kołach motocykla. Funkcje te można wygodnie obsługiwać bezpośrednio z elementów sterujących na kierownicy. Ponadto panel może połączyć się z telefonem komórkowym kierowcy, umożliwiając wyświetlanie nawigacji z aktualnym ruchem drogowym i zdalne wyświetlanie ekranu telefonu.
Układ hamulcowy z ABS i tarczami hamulcowymi o dużej średnicy z przodu i z tyłu zapewnia bezpieczne zatrzymanie w każdej sytuacji. Przedni dwutarczowy hamulec o średnicy 300 mm z radialnie zamontowanymi zaciskami hamulcowymi gwarantuje precyzyjne dawkowanie siły hamowania.
Autentyczny styl cruisera z kołami w stylu Bobber, dużym baku w kształcie kropli, płaskim przednim reflektorem LED, szerokimi, wygiętymi kierownicami z lusterkami na końcach oraz stylowym, pikowanym niskim siedzeniem nadają modelowi SRV 700 jego piękny i unikalny wygląd.
Lusterka można całkowicie obrócić w dół, pod kierownicę. Ta nietypowa, buntownicza pozycja w stylu Cafe Racer przyciąga wzrok swoim niekonwencjonalnym wyglądem, a także ma praktyczne zalety. Docenią ją szczególnie masywniejsi motocykliści, którzy w tradycyjnej pozycji lusterek widzą głównie swoje ramiona.
W kokpicie, obok panelu LCD, znajduje się zintegrowane gniazdo USB-A i USB-C! Możesz ich używać do ładowania telefonu lub podłączenia nawigacji. Gniazda USB są oczywiście zabezpieczone wodoodporną gumową osłoną.
Układ wydechowy 2 w 1 oferuje świetny dźwięk, doskonałe osiągi i jednocześnie niską emisję CO2. Kompaktowy, nisko umieszczony tylny tłumik jest pięknym elementem designerskim.