Benelli TRK 702X (2024)

CENA
34 990PLN

Nowy 2024 Benelli TRK 702X

W poszukiwaniu nowych horyzontów, TRK 702X to prawdziwie przygodowy motocykl, niezwykle wszechstronny, zręczny i zwrotny, zaprojektowany do pokonywania każdego rodzaju tras, zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zbudowany po to, aby ostatecznie rozpocząć nowe i ekscytujące przygody. Pasja, wolność i zabawa w jednym motocyklu, niezależnie od tego, którą drogę wybierzesz.

TRK 702X to w rzeczywistości dojrzały motocykl, dla tych, którzy oczekują solidnego, autentycznego i łatwego w obsłudze jednośladu. Pojazd ten jest zdolny do zagwarantowania optymalnych osiągów bez narażania kierowcy na trudności. Opracowany przez Centrum Badań i Rozwoju oraz Biuro Projektowe Benelli w celu poszerzenia gamy motocykli typu adventure pozycjonowanych w segmencie średniej klasy.

Motocykl wymyślony i opracowany w całości w Pesaro, charakteryzuje się unikalnym i niezwykle rozpoznawalnym designem, dzielonym z siostrzaną, zorientowaną na drogi wersją bez ,,X”, o gładkich i dynamicznych liniach, które nadają temu jednośladowi bardzo agresywny charakter i silną tożsamość.

Projekt TRK 702X powstał z potrzeby rozwinięcia koncepcji wprowadzonych w modelu 800. Utrwalenie i uczynienie rozpoznawalnymi najbardziej charakterystycznych elementów stylistycznych projektu, przekształcając je w cechy typowe dla rodziny TRK.

Wyposażony w ten sam, nowy silnik Benelli o pojemności 698 cm3, co jego siostrzana wersja bez ,,X”, TRK 702X osiąga moc maksymalną 76,2KM oraz maksymalny moment obrotowy 68,2 Nm.

Tak samo, zgodnie z tradycją, motocykl posiada ramę kratownicową wywodzącą się z modelu 502, opracowaną precyzyjnie, aby zapewnić maksymalną zwinność zarówno na drodze jak i poza nią. Optymalny balans masy TRK 702X, zaprojektowany tak, aby nigdy nie sprawiał trudności kierowcom, sprawia, że jest to idealny motocykl na długie dystanse, niezależnie od warunków. Nie tylko ze względu na konfiguracje zawieszenia, która obejmuje przedni widelec typu upside-down z 50mm goleniami i 140 mm skokiem oraz aluminiowy wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i hydraulicznym tłumieniem odbicia, ze skokiem 50 mm (173 na kole).

Układ hamulcowy składa się z podwójnej tarczy o średnicy 320 mm z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym z przodu oraz tarczy o średnicy 260 z pływającym zaciskiem jednotłoczkowym z tyłu. 19-calowe przednie i 17-calowe obręcze ze stalowymi szprychami wyposażone są w opony Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 i 150/70.

Chociaż TRK 702X to zdecydowanie motocykl przygodowy, szczególną uwagę zwraca na wygodę i wydajność. Podobnie jak wersja szosowa, ten nowy jednoślad jest standardowo wyposażony w dużą owiewkę, która doskonale chroni zarówno kierowcę jak i pasażera. TRK 702X posiada zbiornik o pojemności 20 litrów. Pełny zestaw świateł LED oferuje oryginalny i natychmiast rozpoznawalny design. Ten dwukołowiec oferuje również 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT o wysokiej rozdzielczości.

cechy
  • Handbary
  • Stelaż pod kufer centralny
Dane
Wymiary (dł./szer./wys.) 2225 /915 /1410mm
Wysokość kanapy 836mm
Masa pojazdu gotowego do jazdy 235 kg
Silnik 2-cylinder/4-stroke/8-valve, liquid-cooled, DOHC
Pojemność silnika 698 cm3
Układ paliwowy Wtrysk paliwa
Chłodzenie Chłodzony cieczą
Maksymalna moc 56kW/8750r/min
Max. moment obr. 68.2N·m/6250 r/min
Zbiornik paliwa 20 L
Przeniesienie napędu 6-cio biegowa skrzynia, łańcuch
Rozmiar opon (przód / tył) 110/80R19 | 150/70R17
Hamulec (przód/tył) Dual discs with ABS system | Disc with ABS system

KONTAKT

  • Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 05-270 Marki
  • Phone:
    +48 22 77 13 100
  • Pon - Pt 9.00 - 18.00, Sob 9.00 - 15.00