KAYO K5 300 ENDURO stworzony dla tych, którzy pragną przesuwać granice swoich możliwości. Napędzany jednocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 300 cm3, daje Ci moc i moment obrotowy, który sprawia, że każdy teren stanie się Twoim placem zabaw. Regulowane zawieszenie i świetna geometria pozwalają mierzyć się z trudnym podjazdem, czy eksplorować nieznane szlaki. KAYO K5 300 ENDURO to odpowiedni wybór dla pasjonatów off-roadu z doświadczeniem, którzy poszukują maszyny dostarczającej adrenaliny i emocji w każdej sekundzie jazdy, zachowując przy tym precyzję i stabilność na każdym rodzaju nawierzchni.
Niezależnie od tego, czy stawiasz czoła stromym podjazdom, błotnistym ścieżkom czy kamienistym trasom KAYO K5 300 ENDURO to motocykl stworzony dla prawdziwych off-roadowych wyjadaczy, gotowych zmierzyć się z naturą i własnymi ograniczeniami.
Najważniejsze informacje
- Czterosuwowy, chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik o pojemności 300 cm3 z czterozaworową głowicą i 6-stopniową skrzynią biegów
- Układ wydechowy ze stali nierdzewnej
- Elektryczny rozrusznik w standardzie
- Gaźnik NIBBI PWK34
- Wysokiej jakości zawieszenie z regulacją tłumienia odbicia (przód i tył) oraz kompresji (tył)
- Hydrauliczne hamulce wyposażone w duże tarcze o średnicy 270 mm z przodu i 240 mm z tyłu
- Wytrzymała kierownica typu fatbar
- Lekkie i odporne na uszkodzenia aluminiowe koła w rozmiarze 21″ przód i 18″ tył
- Zbiornik paliwa o pojemności aż 7,5 l
- Siedzenie na wysokości 92,5 cm
- Pojazd niedopuszczony do ruchu drogowego
Chłodzony cieczą czterosuw
Serce K5 300 ENDURO to jednocylindrowy, chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik o pojemności 300 cm³. Co to dla Ciebie oznacza? Zawsze dostępną moc, bez względu na warunki. Chłodzenie cieczą utrzymuje optymalną temperaturę silnika, dzięki czemu można cieszyć się jazdą bez obaw o przegrzanie. Co więcej?! 6-biegową skrzynię zestopniowano w sposób, który pozwala na powolne manewrowanie między drzewami, jak i szybkie przeloty po polnych drogach.
Regulowane zawieszenie
Dzięki regulowanemu zawieszeniu w KAYO K5 300 ENDURO dostosujesz motocykl idealnie do swoich potrzeb. Przedni widelec z regulacją odbicia pozwala na lepsze dopasowanie KAYO K5 300 ENDURO do stylu jazdy oraz warunków na trasie. Tylny amortyzator połączony systemem dźwigniowym z wahaczem, regulowany na odbiciu i kompresji, sprawia, że czujesz pełną kontrolę nad motocyklem, niezależnie od trudności terenu. To nie tylko technologia – to wolność i jedność z maszyną, która pozwala Ci przekraczać własne granice.
Bogate wyposażenie
KAYO K5 300 ENDURO nie idzie na kompromisy. Wyposażony w przednią lampę LED zapewnia doskonałą widoczność nawet o zmroku. Odporna na uszkodzenia kierownica typu fatbar i kute klamki gwarantują trwałość w trudnych warunkach terenowych. Natomiast duże tarcze hamulcowe o średnicy 270 mm z przodu i 240 mm z tyłu oraz miedziane klocki hamulcowe dają gwarancję skutecznego i pewnego hamowania.
Sama przyjemność z jazdy
Mimo sportowego wyglądu KAYO K5 300 ENDURO to motocykl o bardzo szerokim zakresie zastosowania. Zaskakująco przyjazna charakterystyka silnika, z basowym brzmieniem i użyteczną mocą, pozwala czerpać przyjemność z jazdy wszystkim endurowcom – od osób szukających sprzętu na wycieczki, po motocyklistów wracających do sportu.
Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta zgodnie z serwisami w karcie gwarancyjnej. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować KAYO (to proste i niedrogie!).
Najczęściej zadawane pytania
Dla kogo jest KAYO K5 300 ENDURO?
Motocykl stworzono z myślą o ambitnych poszukiwaczach przygód, którzy lubią bawić się w terenie. To propozycja dla młodzieży powyżej 16 roku życia i dorosłych. Z tym sprzętem wjedziesz w każdy teren.
Czy motocykle dirt bike są bezpieczne?
Stopień bezpieczeństwa zależy od wielu czynników. Mierz siły na zamiary i wybieraj trasy, które są odpowiednie dla Twoich umiejętności. Znajdź lokalne tory, na których będziesz mógł szlifować technikę jazdy. Zawsze ubieraj się w certyfikowaną odzież motocyklową z kompletem ochraniaczy i używaj kasku spełniającego wymagania normy ECE.
Czy KAYO K5 300 ENDURO jest drogie w eksploatacji?
Nie! KAYO K5 300 ENDURO to idealne rozwiązanie dla Ciebie, jeśli chcesz poczuć dreszcz emocji i zanurzyć się w świat off-roadu, nie wydając przy tym fortuny. Za niewielką cenę otrzymujesz maszynę gotową na najbardziej ekscytujące wyprawy, a niskie koszty eksploatacji sprawią, że będziesz mógł cieszyć się jazdą bez ograniczeń. Z KAYO K5 300 ENDURO każda trasa staje się dostępna.
Przygotowanie motocykla – pal i jedź!
Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Dirt Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:
- składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
- weryfikacja i ustawienie manetek;
- dokręcanie nakrętki główki ramy;
- ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;
- wymiana oleju skrzyni biegów;
- ustawienie gaźnika;
- ustawienie luzów zaworowych;
- smarowanie filtra powietrza;
- ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
- smarowanie linki sprzęgła;
- regulacja układu hamulcowego;
- smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
- smarowanie osi kół;
- sprawdzanie naciągu szprych;
- ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
- sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;
- sprawdzenie ciśnienia w oponach;
- sprawdzanie układu wydechowego;
- ustawienia przedniej lampy;
- motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
- montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.
Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Dirt Bike’a to 450 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Dirt Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem – 22 266 84 07 ?
Uwaga! W celu przygotowania pojazdu i weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.