KAYO DIRT BIKE K5 300 ENDURO (2024)

CENA
13 499PLN

Nowy 2024 Kayo DB K5 300 ENDURO

KAYO K5 300 ENDURO stworzony dla tych, którzy pragną przesuwać granice swoich możliwości. Napędzany jednocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 300 cm3, daje Ci moc i moment obrotowy, który sprawia, że każdy teren stanie się Twoim placem zabaw. Regulowane zawieszenie i świetna geometria pozwalają mierzyć się z trudnym podjazdem, czy eksplorować nieznane szlaki. KAYO K5 300 ENDURO to odpowiedni wybór dla pasjonatów off-roadu z doświadczeniem, którzy poszukują maszyny dostarczającej adrenaliny i emocji w każdej sekundzie jazdy, zachowując przy tym precyzję i stabilność na każdym rodzaju nawierzchni.

Niezależnie od tego, czy stawiasz czoła stromym podjazdom, błotnistym ścieżkom czy kamienistym trasom KAYO K5 300 ENDURO to motocykl stworzony dla prawdziwych off-roadowych wyjadaczy, gotowych zmierzyć się z naturą i własnymi ograniczeniami.

Najważniejsze informacje

  • Czterosuwowy, chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik o pojemności 300 cm3 z czterozaworową głowicą i 6-stopniową skrzynią biegów
  • Układ wydechowy ze stali nierdzewnej
  • Elektryczny rozrusznik w standardzie
  • Gaźnik NIBBI PWK34
  • Wysokiej jakości zawieszenie z regulacją tłumienia odbicia (przód i tył) oraz kompresji (tył)
  • Hydrauliczne hamulce wyposażone w duże tarcze o średnicy 270 mm z przodu i 240 mm z tyłu
  • Wytrzymała kierownica typu fatbar
  • Lekkie i odporne na uszkodzenia aluminiowe koła w rozmiarze 21″ przód i 18″ tył
  • Zbiornik paliwa o pojemności aż 7,5 l
  • Siedzenie na wysokości 92,5 cm
  • Pojazd niedopuszczony do ruchu drogowego

Chłodzony cieczą czterosuw

Serce K5 300 ENDURO to jednocylindrowy, chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik o pojemności 300 cm³. Co to dla Ciebie oznacza? Zawsze dostępną moc, bez względu na warunki. Chłodzenie cieczą utrzymuje optymalną temperaturę silnika, dzięki czemu można cieszyć się jazdą bez obaw o przegrzanie. Co więcej?! 6-biegową skrzynię zestopniowano w sposób, który pozwala na powolne manewrowanie między drzewami, jak i szybkie przeloty po polnych drogach.

Regulowane zawieszenie

Dzięki regulowanemu zawieszeniu w KAYO K5 300 ENDURO dostosujesz motocykl idealnie do swoich potrzeb. Przedni widelec z regulacją odbicia pozwala na lepsze dopasowanie KAYO K5 300 ENDURO do stylu jazdy oraz warunków na trasie. Tylny amortyzator połączony systemem dźwigniowym z wahaczem, regulowany na odbiciu i kompresji, sprawia, że czujesz pełną kontrolę nad motocyklem, niezależnie od trudności terenu. To nie tylko technologia – to wolność i jedność z maszyną, która pozwala Ci przekraczać własne granice.

Bogate wyposażenie

KAYO K5 300 ENDURO nie idzie na kompromisy. Wyposażony w przednią lampę LED zapewnia doskonałą widoczność nawet o zmroku. Odporna na uszkodzenia kierownica typu fatbar i kute klamki gwarantują trwałość w trudnych warunkach terenowych. Natomiast duże tarcze hamulcowe o średnicy 270 mm z przodu i 240 mm z tyłu oraz miedziane klocki hamulcowe dają gwarancję skutecznego i pewnego hamowania.

Sama przyjemność z jazdy

Mimo sportowego wyglądu KAYO K5 300 ENDURO to motocykl o bardzo szerokim zakresie zastosowania. Zaskakująco przyjazna charakterystyka silnika, z basowym brzmieniem i użyteczną mocą, pozwala czerpać przyjemność z jazdy wszystkim endurowcom – od osób szukających sprzętu na wycieczki, po motocyklistów wracających do sportu.

Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta zgodnie z serwisami w karcie gwarancyjnej. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować KAYO (to proste i niedrogie!).

Najczęściej zadawane pytania

Dla kogo jest KAYO K5 300 ENDURO?

Motocykl stworzono z myślą o ambitnych poszukiwaczach przygód, którzy lubią bawić się w terenie. To propozycja dla młodzieży powyżej 16 roku życia i dorosłych. Z tym sprzętem wjedziesz w każdy teren.

Czy motocykle dirt bike są bezpieczne?

Stopień bezpieczeństwa zależy od wielu czynników. Mierz siły na zamiary i wybieraj trasy, które są odpowiednie dla Twoich umiejętności. Znajdź lokalne tory, na których będziesz mógł szlifować technikę jazdy. Zawsze ubieraj się w certyfikowaną odzież motocyklową z kompletem ochraniaczy i używaj kasku spełniającego wymagania normy ECE.

Czy KAYO K5 300 ENDURO jest drogie w eksploatacji?

Nie! KAYO K5 300 ENDURO to idealne rozwiązanie dla Ciebie, jeśli chcesz poczuć dreszcz emocji i zanurzyć się w świat off-roadu, nie wydając przy tym fortuny. Za niewielką cenę otrzymujesz maszynę gotową na najbardziej ekscytujące wyprawy, a niskie koszty eksploatacji sprawią, że będziesz mógł cieszyć się jazdą bez ograniczeń. Z KAYO K5 300 ENDURO każda trasa staje się dostępna.

Przygotowanie motocykla – pal i jedź!

Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Dirt Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:

  • składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
  • weryfikacja i ustawienie manetek;
  • dokręcanie nakrętki główki ramy;
  • ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;
  • wymiana oleju skrzyni biegów;
  • ustawienie gaźnika;
  • ustawienie luzów zaworowych;
  • smarowanie filtra powietrza;
  • ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
  • smarowanie linki sprzęgła;
  • regulacja układu hamulcowego;
  • smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
  • smarowanie osi kół;
  • sprawdzanie naciągu szprych;
  • ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
  • sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;
  • sprawdzenie ciśnienia w oponach;
  • sprawdzanie układu wydechowego;
  • ustawienia przedniej lampy;
  • motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
  • montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.

Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Dirt Bike’a to 450 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Dirt Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem – 22 266 84 07 ?

Uwaga!     W celu przygotowania pojazdu i  weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę  testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth.

Ważne:

Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.

cechy
Dane
Wymiary (dł./szer./wys.) 212/80/120
Wysokość kanapy 92,5
Masa pojazdu gotowego do jazdy 121
Silnik Czterosuwowy, chłodzony cieczą, jednocylindrowy
Pojemność silnika 300
Maksymalna moc Brak
Zbiornik paliwa 7,5
Rozmiar opon (przód / tył) 80/100-21 / 110/100-18
Hamulec (przód/tył) 1 Zacisk 2Tłoczkowy / 1 Zacisk 1 Tłoczkowy

ZDJĘCIA

VIDEO

KONTAKT

  • Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 05-270 Marki
  • Phone:
    +48 22 77 13 100
  • Pon - Pt 9.00 - 18.00, Sob 9.00 - 15.00