Dirt Bike KAYO KT 250 ENDURO to jeden z najpopularniejszych modeli na rynku. Dzięki mocnemu dwusuwowemu silnikowi o pojemności 250 cm3 i lekkiej ramie jest idealny na wszelkiego rodzaju przygody w terenie. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym jeźdźcem, czy dopiero zaczynasz, KT 250 to doskonały wybór dla każdego, kto szuka motocykla terenowego, który jest zarówno niezawodny, jak i niedrogi.
Dirt Bike KT 250 jest zbudowany z myślą o trwałości dzięki solidnej konstrukcji. Jego rama wykonana jest z wysokiej jakości stopu stali, który jest mocny i lekki. Dzięki temu motocykl bez problemu poradzi sobie z najtrudniejszymi trasami. Zawieszenie jest regulowane i zaprojektowane tak, aby absorbować uderzenia z nierównego terenu, co czyni go doskonałym wyborem do przejażdżek terenowych. Zawieszenie zapewnia również doskonałą kontrolę, dzięki czemu łatwo się nim manewruje nawet w trudnych warunkach.
Silnik o pojemności 250 cm3 zapewnia wystarczającą moc i moment obrotowy do pokonywania każdego terenu. Silnik jest również oszczędny, więc nie musisz się martwić, że zabraknie Ci benzyny podczas jazdy. KT 250 jest również łatwy w utrzymaniu, więc nie będziesz musiał tracić czasu i pieniędzy na naprawy.
Dirt Bike KAYO KT 250 ma wszystkie funkcje potrzebne do bezpiecznej i przyjemnej jazdy. Jest wyposażony w przedni i tylny hamulec tarczowy, który zapewnia doskonałą siłę hamowania. Motocykl jest również wyposażony w regulowany tylny amortyzator, który pozwala dostosować jazdę do własnych preferencji. Posiada również wysokowydajny układ wydechowy, który zapewnia głośniejszy i mocniejszy dźwięk.
Dirt Bike KAYO KT 250 ENDURO to doskonały wybór dla każdego, kto szuka niezawodnego i niedrogiego motocykla terenowego. Dzięki mocnemu silnikowi, lekkiej ramie i regulowanemu zawieszeniu jest idealny na wszelkiego rodzaju przygody w terenie. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym jeźdźcem, czy dopiero zaczynasz, KT 250 zapewni Ci doskonałą jazdę. Motocykl jest również łatwy w utrzymaniu, a jego cena pasuje do każdego budżetu. Jeśli szukasz motocykla terenowego, który zabierze Cię wszędzie, KT 250 to idealny wybór.
Przygotowanie motocykla – pal jedź!
Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Dir Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:
– składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
– weryfikacja i ustawienie manetek;
– dokręcanie nakrętki główki ramy;
– ustawienie i dokręcanie kickstartera;
– ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;
– wymiana oleju skrzyni biegów;
– ustawienie gaźnika;
– ustawienie luzów zaworowych;
– smarowanie filtra powietrza;
– ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
– smarowanie linki sprzęgła;
– regulacja układu hamulcowego;
– smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
– smarowanie osi kół;
– sprawdzanie naciągu szprych;
– ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
– sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;
– sprawdzenie ciśnienia w oponach;
– sprawdzanie układu wydechowego;
– ustawienia przedniej lampy;
– motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
– montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.
Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Dirt Bike’a to 450 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Dirt Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem -22 266 84 07 ?
Uwaga! W celu przygotowania pojazdu i weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.