KAYO PIT BIKE 125 TT (2024)

CENA
5 699PLN

Nowy 2024 Kayo 125 TT

Pit bike KAYO 125 TT został stworzony z myślą o starszych dzieciach, młodzieży i dorosłych. Mocny silnik i duże koła w rozmiarze 17 cali z przodu i 14 cali z tyłu z terenowymi oponami to połączenie skazane na sukces. Spisze się jako rekreacyjna maszyna dla początkujących, ale także w amatorskich zawodach. Dodatkowe możliwości regulacji pozwalają dopasować motocykl do potrzeb użytkownika.

  • Silnik o pojemności 124 cm3 zapewnia doskonałe osiągi przy masie motocykla wynoszącej zaledwie 72 kg. Zastosowanie kickstartera uprościło konstrukcję – pit bike nie wymaga używania akumulatora.
  • Czterosuwowy silnik jest tani w eksploatacji i łatwy w serwisowaniu.
  • Duże koła o średnicy 17 cali z przodu i 14 cali z tyłu to kombinacja dla ambitnych, ale nadal początkujących riderów. Terenowe opony sprawdzą się w każdych warunkach.
  • Manualna skrzynia biegów ma cztery przełożenia.
  • Kanapa umieszczona na wysokości 855 mm i kierownica z regulowanym oddaleniem sprawiają, że motocykl można z łatwością dostosować do potrzeb ridera.
  • Hamulce tarczowe z dwutłoczkowym zaciskiem z przodu i jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu dają poczucie bezpieczeństwa. Tarcze mają średnicę 210 mm z przodu i 200 mm z tyłu.

Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować KAYO (to proste i niedrogie!).

KAYO 125 TT vs. KAYO 125 TD – jakie są różnice?

Choć oba modele mają silnik o takiej samej mocy i pojemności, to KAYO 125 TT jest przeznaczony dla wyższych użytkowników. Ma koła o średnicy 17 cali z przodu i 14 cali z tyłu oraz kanapę na wysokości 855 mm. KAYO 125 TT wyposażono również w regulację oddalenia kierownicy. Model TT można śmiało określić jako odpowiedni dla tych, którzy wyrośli z TD, ale jeszcze nie potrzebują mocniejszej maszyny, takiej jak np. KAYO 140 TT czy 160 TT.

Czy pit bike jest drogi w utrzymaniu?

Odpowiedź na to pytanie może być tylko jedna – nie! Dzięki prostej konstrukcji i zastosowaniu wysokiej jakości materiałów pit bike to przede wszystkim dobra zabawa. Przystępne ceny zakupu motocykla oraz części zamiennych i akcesoriów sprawiają, że tego typu jednoślady są przyjazne dla użytkownika i jego portfela.

Czy pit bike to bezpieczna zabawa?

Jak najbardziej! Jazda na motocyklach pit bike odbywa się na zamkniętych torach, w kontrolowanych warunkach. W przypadku dzieci to doskonały wstęp do motocyklowego świata. Oprócz motocykla należy pamiętać o zakupie odpowiedniej, certyfikowanej odzieży i wysokiej jakości kasku.

Przygotowanie motocykla – pal jedź!

Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Pit Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:

– składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;

– weryfikacja manetek;

– dokręcanie główki ramy;

– ustawienie i dokręcanie kickstartera;

– ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;

– wymiana oleju silnikowego;

– ustawienie gaźnika;

– ustawienie luzów zaworowych;

– smarowanie filtra powietrza;

– ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;

– smarowanie linki sprzęgła;

– regulacja układu hamulcowego;

– smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;

– smarowanie osi kół;

– sprawdzanie naciągu szprych;

– ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;

– sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;

– sprawdzenie ciśnienia w oponach;

– sprawdzanie układu wydechowego;

– motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;

– montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.

 

Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Pit Bike’a to 350 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Pit Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem -22 266 84 07 ?

 

Uwaga!     W celu przygotowania pojazdu i  weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę  testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth. 

 

 

Ważne:

 

Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.

cechy
Dane
Wymiary (dł./szer./wys.) 178/73.5/109
Wysokość kanapy 85,5
Masa pojazdu gotowego do jazdy 72
Silnik 4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem
Pojemność silnika 125
Maksymalna moc 9KM
Zbiornik paliwa 5,1
Rozmiar opon (przód / tył) 17/14
Hamulec (przód/tył) Hydrauliczno - tarczowe

ZDJĘCIA

VIDEO

KONTAKT

  • Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 05-270 Marki
  • Phone:
    +48 22 77 13 100
  • Pon - Pt 9.00 - 18.00, Sob 9.00 - 15.00