Pit bike KAYO 125 TT został stworzony z myślą o starszych dzieciach, młodzieży i dorosłych. Mocny silnik i duże koła w rozmiarze 17 cali z przodu i 14 cali z tyłu z terenowymi oponami to połączenie skazane na sukces. Spisze się jako rekreacyjna maszyna dla początkujących, ale także w amatorskich zawodach. Dodatkowe możliwości regulacji pozwalają dopasować motocykl do potrzeb użytkownika.
- Silnik o pojemności 124 cm3 zapewnia doskonałe osiągi przy masie motocykla wynoszącej zaledwie 72 kg. Zastosowanie kickstartera uprościło konstrukcję – pit bike nie wymaga używania akumulatora.
- Czterosuwowy silnik jest tani w eksploatacji i łatwy w serwisowaniu.
- Duże koła o średnicy 17 cali z przodu i 14 cali z tyłu to kombinacja dla ambitnych, ale nadal początkujących riderów. Terenowe opony sprawdzą się w każdych warunkach.
- Manualna skrzynia biegów ma cztery przełożenia.
- Kanapa umieszczona na wysokości 855 mm i kierownica z regulowanym oddaleniem sprawiają, że motocykl można z łatwością dostosować do potrzeb ridera.
- Hamulce tarczowe z dwutłoczkowym zaciskiem z przodu i jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu dają poczucie bezpieczeństwa. Tarcze mają średnicę 210 mm z przodu i 200 mm z tyłu.
Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować KAYO (to proste i niedrogie!).
KAYO 125 TT vs. KAYO 125 TD – jakie są różnice?
Choć oba modele mają silnik o takiej samej mocy i pojemności, to KAYO 125 TT jest przeznaczony dla wyższych użytkowników. Ma koła o średnicy 17 cali z przodu i 14 cali z tyłu oraz kanapę na wysokości 855 mm. KAYO 125 TT wyposażono również w regulację oddalenia kierownicy. Model TT można śmiało określić jako odpowiedni dla tych, którzy wyrośli z TD, ale jeszcze nie potrzebują mocniejszej maszyny, takiej jak np. KAYO 140 TT czy 160 TT.
Czy pit bike jest drogi w utrzymaniu?
Odpowiedź na to pytanie może być tylko jedna – nie! Dzięki prostej konstrukcji i zastosowaniu wysokiej jakości materiałów pit bike to przede wszystkim dobra zabawa. Przystępne ceny zakupu motocykla oraz części zamiennych i akcesoriów sprawiają, że tego typu jednoślady są przyjazne dla użytkownika i jego portfela.
Czy pit bike to bezpieczna zabawa?
Jak najbardziej! Jazda na motocyklach pit bike odbywa się na zamkniętych torach, w kontrolowanych warunkach. W przypadku dzieci to doskonały wstęp do motocyklowego świata. Oprócz motocykla należy pamiętać o zakupie odpowiedniej, certyfikowanej odzieży i wysokiej jakości kasku.
Przygotowanie motocykla – pal jedź!
Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Pit Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:
– składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
– weryfikacja manetek;
– dokręcanie główki ramy;
– ustawienie i dokręcanie kickstartera;
– ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;
– wymiana oleju silnikowego;
– ustawienie gaźnika;
– ustawienie luzów zaworowych;
– smarowanie filtra powietrza;
– ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
– smarowanie linki sprzęgła;
– regulacja układu hamulcowego;
– smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
– smarowanie osi kół;
– sprawdzanie naciągu szprych;
– ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
– sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;
– sprawdzenie ciśnienia w oponach;
– sprawdzanie układu wydechowego;
– motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
– montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.
Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Pit Bike’a to 350 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Pit Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem -22 266 84 07 ?
Uwaga! W celu przygotowania pojazdu i weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.