KAYO 125 TD to jeden z łatwiejszych pit bike do jazdy w gamie! Uniwersalny, nie za duży, nie za mały i zapewniający 100% ZABAWY! Model KAYO 125 TD dedykowany jest dzieciom w wieku od 9 lat – zwłaszcza tym, które potrafią już zmieniać biegi.
KAYO 125 TD napędzane jest jednocylindrowy, czterosuwowym silnik o pojemności 124cm3 uruchamiany za pomocą nożnego kickstartera. Młody rajder może od początku przyzwyczajać się do dużych motocykli terenowych. Pit bike posiada manualną, czterostopniową skrzynię biegów, a wszystkie biegi włącza się podnosząc dźwignię zmiany biegów do góry, co znacznie ułatwia naukę jazdy.
Większa rama, zupełnie nowy silnik, amortyzator o większym skoku, airbox w standardzie – to tylko część nowości w nowej generacji KAYO 125 TD.
- Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 124cm3 ma przyjazną początkującym charakterystykę. Model w standardzie posiada airbox, a jednostka napędowa jest zupełnie nowa w stosunku do porzedniej generacji.
- 125 TD posiada 4-biegową, manualną skrzynie biegów. Z tego powodu model idealnie wpisuje się jako kolejny sprzęt dla jeżdżących już dzieci, albo jako pierwszy mini-motocykl dla starszaków i nastolatków.
- Pit bike KAYO 125 TD waży zaledwie 66,5 kg, dzięki czemu łatwo się prowadzi i łatwiej go podnieść.
- Kierownica regulowana jest na półkach, więc dostosujesz pozycję do swojej budowy ciała.
- Koła w rozmiarze 14″ z przodu i 12″ z tyłu poradzą sobie w każdym terenie.
- Wysokość siedzenia to zaledwie 750mm, więc dziecko lub nastolatek powinno nie mieć problemów stanąć na podłożu całą stopą.
- W standardzie znajduje się boczna stopka.
- Nowy model posiada plastiki typu KRZ.
- Tylny amortyzator posiada osłonę oraz większy skok.
- Zwiększono pojemność zbiornika paliwa, dla wygody użytkowania.
Przygotowanie motocykla – pal jedź!
Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Pit Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:
– składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
– weryfikacja manetek;
– dokręcanie główki ramy;
– ustawienie i dokręcanie kickstartera;
– ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;
– wymiana oleju silnikowego;
– ustawienie gaźnika;
– ustawienie luzów zaworowych;
– smarowanie filtra powietrza;
– ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
– smarowanie linki sprzęgła;
– regulacja układu hamulcowego;
– smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
– smarowanie osi kół;
– sprawdzanie naciągu szprych;
– ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
– sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;
– sprawdzenie ciśnienia w oponach;
– sprawdzanie układu wydechowego;
– motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
– montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.
Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Pit Bike’a to 350 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Pit Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem -22 266 84 07 ?
Uwaga! W celu przygotowania pojazdu i weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.