Pit bike KAYO 140 TT został stworzony z myślą o wymagających riderach, którzy oczekują dużej mocy i stabilnego prowadzenia w każdych warunkach. Mocny silnik, duże koła i terenowe opony z wysokim bieżnikiem to odpowiedź na te wymagania. Duża chłodnica oleju pozwala na osiągnięcie wysokiej, łatwej do opanowania mocy. Przy tych wszystkich zaletach, KAYO 140 TT waży zaledwie 1 kg więcej od swojego odpowiednika z silnikiem o pojemności 124 cm3. Ta lekkość daje jeźdźcowi dodatkową przewagę nad konkurencją.
- Czterosuwowy silnik o pojemności 140 cm3 jest prosty w obsłudze i bezawaryjny. Zastosowanie kickstartera uprościło konstrukcję i pozwoliło wyeliminować akumulator. Manualna skrzynia biegów ma cztery przełożenia.
- Duża chłodnica oleju to jeszcze więcej zabawy, bez względu na warunki. Zamontowany airbox pozwala sercu motocykla wziąć głębszy oddech.
- Siedzisko umieszczono na optymalnej wysokości 855 mm. Regulacja oddalenia kierownicy umożliwia dopasowanie motocykla do sylwetki i wzrostu ridera, żeby mieć pełną kontrolę nad motocyklem.
- Koła o średnicy 17 cali z przodu i 14 cali z tyłu ubrano w opony z wysokim bieżnikiem. To oznacza, że KAYO 140 TT sprawdzi się w każdym terenie. Stalowe felgi są mocne i poradzą sobie nawet ze złym traktowaniem.
- Hydrauliczne hamulce tarczowe z dwutłoczkowym zaciskiem z przodu i jednotłoczkowym zaciskiem z tyłu to gwarancja bezpiecznej jazdy i płynnego dozowania siły hamowania.
Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować KAYO (to proste i niedrogie!).
Dla kogo jest pit bike KAYO 140 TT?
Z racji swoich wymiarów i mocy KAYO 140 TT jest polecany dla młodzieży od 12 roku życia i dorosłych. Niezależnie od tego, czy zaczynasz przygodę z pit bike, chcesz startować w zawodach, czy kontynuujesz naukę – ten model to strzał w dziesiątkę i prawdziwy awans do mocnej ligi.
Na co zwrócić uwagę przy zakupie pit bike?
Przede wszystkim należy mierzyć siły na zamiary, dlatego warto dobrać sprzęt zgodnie z oznaczeniami wiekowymi. Dzięki temu od samego początku nauka będzie przebiegać łatwo i przyjemnie. Ważny jest też odpowiedni, certyfikowany strój i solidny integralny kask spełniający wymagania normy ECE.
Czy utrzymanie pit bike jest drogie?
Mamy dla ciebie dobre wieści, ponieważ motocykl pit bike jest nie tylko tani w zakupie, ale również niedrogi w eksploatacji. Staramy się utrzymywać ceny na możliwie najniższym poziomie, żebyś ty mógł czerpać radość z jazdy. Obsługa serwisowa jest bardzo prosta i można się nią zająć nawet w przydomowym garażu. Dotyczy to zwłaszcza wymiany oleju i sprawdzenia oraz ustawienia naciągu łańcucha.
Przygotowanie motocykla – pal jedź!
Skorzystaj z naszej nowej usługi i wybierz Pit Bike’a złożonego i gotowego do jazdy z dostawą pod dom. Dodaj do koszyka tę usługę serwisową, a my wykonamy niżej wymienione prace, zgodnie z kartą gwarancyjną:
– składanie pojazdu i przykręcenie wszystkich elementów;
– weryfikacja manetek;
– dokręcanie główki ramy;
– ustawienie i dokręcanie kickstartera;
– ustawienie i dokręcanie dźwigni zmiany biegów;
– wymiana oleju silnikowego;
– ustawienie gaźnika;
– ustawienie luzów zaworowych;
– smarowanie filtra powietrza;
– ustawienie luzu linki gazu oraz linki sprzęgła;
– smarowanie linki sprzęgła;
– regulacja układu hamulcowego;
– smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
– smarowanie osi kół;
– sprawdzanie naciągu szprych;
– ustawienie i smarowanie elementów zawieszenia;
– sprawdzenie i smarowanie naciągu łańcucha;
– sprawdzenie ciśnienia w oponach;
– sprawdzanie układu wydechowego;
– motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
– montaż licznika motogodzin (opcjonalnie). Jeśli mamy go zamontować prosimy dodać Licznik motogodzin do koszyka.
Po dostawie, zalewasz zbiornik paliwem, odpalasz i jedziesz!!! Koszt przygotowania Pit Bike’a to 350 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji Przygotowanie Pit Bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem -22 266 84 07 ?
Uwaga! W celu przygotowania pojazdu i weryfikacji poszczególnych układów – motocykl przechodzi jazdę testową, w związku z czym kolanko wydechowe może zmienić swoją barwę, a licznik motogodzin może wskazywać do 0,5 mth.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.