MBP wchodzi na rynek motocykli adventure, prezentując całkowicie nowy model – T1002VX. To pierwszy motocykl V-twin w klasie 1000 cm3 tego producenta, obok C1002V i jednocześnie pierwsze turystyczne enduro, które zostało stworzone do komfortowego pokonywania długich dystansów po najgorszej nawet jakości drogach.
Sercem tego motocykla jest potężny silnik V-twin o pojemności 997 cm3 z cylindrami ustawionymi pod kątem 80°. Nie osłonięta rama eksponuje mocny silnik o mocy 90 KM przy 7600 obr./min, dzięki któremu C1002V jest w stanie osiągnąć maksymalną prędkość 198 km/h. Chłodzony cieczą silnik, 6-biegowa skrzynia biegów i napęd za pośrednictwem łańcucha, zapewniają niezawodną i dynamiczną jazdę. Elektroniczny układ wtrysku paliwa Bosch gwarantuje zawsze precyzyjne działanie.
MBP zastosowało w tym modelu cyfrowy wyświetlacz TFT z systemem pozycjonowania (GPS) i połączeniem komórkowym. Standardowym wyposażeniem są także podgrzewane manetki i kanapa, tempomat oraz gmole ochronne.
Wszystkie motocykle MBP są wyposażone w MCU – ekskluzywną aplikację, która pozwala korzystać z nowych narzędzi bezpieczeństwa, takich jak system czujników wibracji i ruchu z powiadomieniem właściciela.
Wyróżniającym się elementem jest odwrócony widelec KYB o skoku 160 mm z regulacją napięcia wstępnego.
Przednie zawieszenie o dużym skoku w połączeniu z tylnym amortyzatorem KYB Pro-link o skoku 77,L1 mm gładko pochłania nierówności.
Szprychowe 19-calowe przednie i 17-calowe tylne koła są wyposażone w wysokiej jakości opony Pirelli Scorpion, które zapewniają niezrównany poziom przyczepności i stabilności. Dodatkowo mamy do wyboru 4 tryby jazdy (Standard, Sport, Rain i Off-road).
W MBP T1002VX zastosowano mocny układ hamulcowy składający się z podwójnych tarcz tarczowych o średnicy 320 mm.
Obydwa koła wyposażone są w zaciski J.Juan z systemem Bosch ABS (z możliwością wyłączenia), które zapewniają bezpieczne i przewidywalne hamowanie niezależnie od warunków.