MRF 80 RUNNER został stworzony z myślą o młodych i początkujących adeptach motocrossu. Prosty w obsłudze, stabilny i komfortowy jest idealnym wyborem na pierwszy motocykl. MRF 80 RUNNER ułatwi naukę jazdy, dzięki regulowanemu rolgazowi, półautomatycznej skrzyni biegów i kompaktowym rozmiarom. Ten pojazd sprawdzi się podczas pokonywania tras na torze i w terenie. To wdzięczny model do tuningu – wymiana przedniego koła na większe ułatwi małemu riderowi pokonywanie przeszkód, montaż większego siedzenia pozwoli na dłuższe użytkowanie pojazdu, a podmiana kół na supermoto da możliwość bezpiecznej jazdy po asfalcie.
Regulacja umożliwia rodzicowi lub opiekunowi ustawienie i dostosowanie prędkości i mocy motocykla do umiejętności dziecka. To opcja, która zwiększa bezpieczeństwo i utrzymanie kontroli nad pojazdem.
MRF 80 RUNNER ma niewielki rozmiar. Wysokość siedzenia umożliwia już bardzo młodym użytkownikom dopasowanie się do motocykla. Nawet najmłodsi bez problemu sięgną stopami do ziemi i nie będą musieli obawiać się o wywrotkę. Nieduże wymiary sprawiają, że to wygodny i łatwy do prowadzenia pit bike, umożliwiający manewrowanie nawet na ciasnych torach.
Półautomatyczna skrzynia biegów eliminuje konieczność ręcznej obsługi sprzęgła, co znacznie ułatwia naukę jazdy. To szczególnie ważne dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z motocyklami. Nauka jest prostsza i zachęcająca.
Motocykl wyposażony jest w mocny, czterosuwowy silnik o pojemności 88 cm3. Przekłada się to na niezawodność i dobrą wydajność, co ułatwia naukę jazdy i zabawę na torze. Dzięki solidnej konstrukcji silnik jest odporny na intensywne użytkowanie, co czyni go doskonałym wyborem dla początkujących motocyklistów.
MRF 80 RUNNER to wdzięczny model do tuningu. Łatwo wymienić w nim przednie koło na większe, które ułatwi riderowi pokonywanie przeszkód. Montaż wyższego siedzenia pozwala na wieloletnie użytkowanie pojazdu (pit bike “rośnie” razem z dzieckiem), a podmiana kół na supermoto umożliwia bezpieczną jazdę po asfalcie.
- 88 cm3 pojemności silnika
- Wysokość do siedzenia 61 cm
- Stopka boczna
- Kickstarter
- Brak rozrusznika
- Półautomatyczna skrzynia biegów
- Układ biegów N-1-2-3-4
- Rozmiar kół 10″ przód, 10″ tył
- 56 kg wagi — niska waga ułatwia prowadzenie i poprawia zwrotność motocykla
- Chłodzony powietrzem
- Regulowany rolgaz
- Stalowa rama
- Hydrauliczne hamulce tarczowe z przodu i z tyłu — umożliwiają skuteczną siłę hamowania, co sprawdzi się szczególnie u początkujących i młodych motocyklistów
- Wyłącznik zapłonu w postaci przycisku
- Wszechstronność — ten pit bike sprawdzi się na torze i w lekkim terenie, co poszerza horyzonty młodego motocyklisty
- Od 6 roku życia
- Brak homologacji, pojazd niedopuszczony do ruchu drogowego
Tak. Ten pit bike został stworzony z myślą o najmłodszych. Jest nieduży, dlatego nawet niewysokie dziecko będzie mogło podeprzeć się nogami, siedząc na motocyklu. MRF 80 RUNNER jest lekki, waży tylko 56 kg, a to ułatwia manewrowanie i prowadzenie.
Dla bezpieczeństwa zamontowaliśmy w tym modelu regulację rolgazu. Rodzic lub opiekun może dostosować reakcję motocykla do umiejętności dziecka, by umiało ono zachować kontrolę nad pojazdem. Kwestię bezpieczeństwa uzupełniają hydrauliczne hamulce tarczowe zamontowane z przodu i z tyłu MRF 80 RUNNER, które zwiększają skuteczność hamowania. Miedziane klocki poprawiają wydajność oraz trwałość hamulców, a to wpływa na lepszą kontrolę motocykla podczas jazdy w różnych warunkach terenowych.
Osoby, które kupują MRF 80 RUNNER dla dziecka inwestują w sprzęt, który może być używany przez lata. Umożliwia to możliwość tuningowania różnych elementów MRF 80 RUNNER.
- KOŁA — MRF 80 RUNNER daje możliwość montażu większego przedniego koła (o średnicy 12 cali). To poprawi stabilność i właściwości jezdne pojazdu, ułatwi też pokonywanie przeszkód na torze.
- SIEDZENIE — możesz zamontować w nim wyższe siedzenie. Dzięki temu motocykl będzie rósł razem z dzieckiem, co pozwoli na dłuższe użytkowanie pit bike’a.
- OPONY — jeśli w MRF 80 RUNNER założysz opony lub koła supermoto, umożliwisz sobie (lub dziecku) jazdę po powierzchniach asfaltowych (np. po torze).
Wytrzymały, solidny i łatwy w tuningu MRF 80 RUNNER to najlepsza opcja, jeśli szukasz sprzętu, który posłuży wiele lat.
MRF 80 RUNNER nie zawiera złożonych elementów. To sprawia, że jego obsługa jest intuicyjna, a konserwacja nieskomplikowana. Prosta konstrukcja motocykla nie wymaga dużej wiedzy technicznej.
MRF 80 RUNNER nie posiada elektrycznego rozrusznika. To obniża wagę pojazdu, co jest szczególnie korzystne dla najmłodszych kierowców — im lżejszy motocykl, tym prostsze jego prowadzenie.
MRF 80 RUNNER jest motocyklem wszechstronnym. Można nim jeździć w terenie zielonym, po torach motocrossowych, a po montażu kół do supermoto po powierzchniach asfaltowych.
MRF 80 RUNNER to pojazd niedopuszczony do ruchu drogowego. MRF 80 RUNNER nie ma homologacji i nie można poruszać się nim po drogach publicznych.
W MRF 80 RUNNER istnieje możliwość montażu kółek bocznych (MRF80-00-002), dla jeszcze większego bezpieczeństwa w trakcie nauki jazdy.
Pojazdy wysyłamy w kartonie, w elementach do zmontowania. Wolisz otrzymać motocykl gotowy do jazdy? Dodaj do koszyka usługę „Odpal i jedź”, a nasi specjaliści zmontują i przygotują Twój pojazd do jazdy i dostarczą pod drzwi Twojego domu.