QJ MOTOR SFA 1000 (2025)

CENA
41 990PLN

Nowy 2025 QJ MOTOR SFA 1000

Marka QJMOTOR należy do chińskiego koncernu Qianjiang Motorcycle Group, założonego w 1985 roku i będącego jednym z największych producentów jednośladów w Chinach. Dziś Qiangjiang to ogromny producent produkujący 1,2 miliona pojazdów jedno i czterokołowych rocznie pod swoimi markami oraz dla takich potentatów jak Harley-Davidson, MV Agusta, Kymco, Peugeot i innych.

Od 1999 roku sprzedaje motocykle na rynku europejskim pod marką Keeway. W 2005 roku przedsiębiorstwo kupiło włoską markę Benelli, stając się pierwszym chińskim producentem motocykli, który dokonał fuzji międzynarodowej, europejskiej marki motocykli. Od 2016 Qianjiang należy do holdingu Geely, który ma udziały w markach samochodowych Lotus, Proton, Polestar, Smart, Volvo i wielu innych. W 2024 roku koncern nabył markę MBP Morbidelli i wprowadził pojazdy (w tym cruisery i ADV o pojemności 1000 cm3) na rynek europejski.

SFA 1000 EFI EPS to najwyższy model z oferty quadów marki QJMOTOR. Jest to model bardzo dobrze wyposażony z potężnym silnikiem V2 o mocy aż 92,5 KM.
Sprawdzone technologie, zastosowane przez inżynierów QJMOTOR – to właśnie czeka na Ciebie w modelu SFA 1000. QJMOTOR SFA 1000 został stworzony, aby dotrzeć w każde trudno dostępne miejsce w terenie. Pomogą mu w tym niezależne zawieszenie, opony z agresywnym bieżnikiem, zwiększony prześwit i oczywiście niezrównany dwucylindrowy silnik. Projektując ten model, inżynierowie QJMOTOR inspirowali się najlepszymi rozwiązaniami stosowanych przez znane marki. Nowoczesny i zaawansowany technologicznie, SFA 1000 jest najbardziej konkurencyjną ofertą w segmencie quadów 1000cc.

Układ napędu na wszystkie koła umożliwia kierowcy wybór pomiędzy dwoma trybami: 2WD i 4WD które mają jeszcze po dwie opcje:

  • 2WD z blokadą dyferencjału
    W tym przypadku moment obrotowy przenoszony jest wyłącznie na tylną oś. Tryb ten sprawdza się dobrze na twardej, nawierzchni.
  • 2WD z wyłączoną blokadą dyferencjału
    W trybie 2WD na tylnej osi można rozłączyć blokadę tylnego dyferencjału Ten tryb pozwala na bezpieczną jazdę
    z dużymi prędkościami po twardym podłożu oraz skręcanie w małym promieniu bez zrywania nawierzchni np. na trawnika
  • 4WD z wyłączoną blokadą przedniego dyferencjału
    W przypadku jazdy w cięższym terenie i na stromych podjazdach warto dołączyć również przednią oś czyli tryb 4WD
  • 4WD z włączoną blokadą mechanizmu różnicowego
    Tryb 4WD z blokadą mech. Różnicowego pozwoli ci wydostać się z najbardziej błotnistego terenu. W tym trybie możesz jednak jechać praktycznie tylko na wprost.

    SFA1000 to potężny quad który wymaga mocnej ramy i mocnego zawieszenia. Rama w tym modelu jest wykonana ze stalowych rur o średnicy 32mm na dole i 25mm w przedniej części. Górna część ramy to profil stalowy o przekroju 100mm x 40mm.

    Przednie zawieszenie to po obu stronach to podwójne wahacze poprzeczne. Z tyłu znajdują się dwa potężne odkuwane wahacze wleczone. Wszystkie sworznie wahaczy posiadają możliwość smarowania z zewnątrz. Przednie i tylne zawieszenie posiada drążki stabilizujące.

    Gazowe amortyzatory Yuan w SFA1000 posiadają regulację tłumienia oraz regulacje napięcia sprężyny na gwincie.

    SFA1000 to potężny quad który wymaga mocnej ramy i mocnego zawieszenia. Rama w tym modelu jest wykonana ze stalowych rur o średnicy 32mm na dole i 25mm w przedniej części. Górna część ramy to profil stalowy o przekroju 100mm x 40mm.

    Przednie zawieszenie to po obu stronach to podwójne wahacze poprzeczne. Z tyłu znajdują się dwa potężne odkuwane wahacze wleczone. Wszystkie sworznie wahaczy posiadają możliwość smarowania z zewnątrz. Przednie i tylne zawieszenie posiada drążki stabilizujące.

    Gazowe amortyzatory Yuan w SFA1000 posiadają regulację tłumienia oraz regulacje napięcia sprężyny na gwincie.

    SFA 1000 EFI EPS jest wyposażony w układ chłodzenia cieczą. Japoński wentylator Panasonic i wydajna pompa nie pozwolą Ci się „zagotować” nawet w temperaturze +40°C.

    W SFA 1000 wlot do wentylacji przekładni i wlot do filtra powietrza zostały wyniesione aż do samej obudowy wyświetlacza czyli w najwyższe możliwe miejsce. Powoduje to, że możliwość zassania wody lub kurzu zostaje zredukowana do minimum.

    Aluminiowe koła o rozmiarze 14 cali są najbardziej wszechstronne. Nadają się do jazdy terenowej i szosowej oraz mają na rynku duży wybór opon. Na takich kołach ATV prowadzi się lepiej ze względu na niższy profil.

    SFA 1000 ma fabrycznie montowane felgi z systemem beadlock (pierścienie dociskające oponę do krawędzi felgi) dzięki czemu można w ciężkim terenie jechać z niskim ciśnieniem powietrza w oponach bez ryzyka, że opona spadnie z felgi.

    SFA 1000 EFI EPS jest wyposażony w układ chłodzenia cieczą. Japoński wentylator Panasonic i wydajna pompa nie pozwolą Ci się „zagotować” nawet w temperaturze +40°C.

    W SFA 1000 wlot do wentylacji przekładni i wlot do filtra powietrza zostały wyniesione aż do samej obudowy wyświetlacza czyli w najwyższe możliwe miejsce. Powoduje to, że możliwość zassania wody lub kurzu zostaje zredukowana do minimum.

    Aluminiowe koła o rozmiarze 14 cali są najbardziej wszechstronne. Nadają się do jazdy terenowej i szosowej oraz mają na rynku duży wybór opon. Na takich kołach ATV prowadzi się lepiej ze względu na niższy profil.

    SFA 1000 ma fabrycznie montowane felgi z systemem beadlock (pierścienie dociskające oponę do krawędzi felgi) dzięki czemu można w ciężkim terenie jechać z niskim ciśnieniem powietrza w oponach bez ryzyka, że opona spadnie z felgi.

    Inteligentny wyświetlacz TFT zapewnia pełną informację o stanie wszystkich systemów tego pojazdu, a także umożliwi podłączenie urządzeń mobilnych poprzez Bluetooth. Na wyświetlaczu możemy używać nawigacji z telefonu komórkowego, monitorować ciśnienie w oponach oraz temperaturę w przekładni CVT.

    Elektryczne wspomaganie kierownicy (EPS) z trzema trybami pracy pozwala na swobodne manewrowanie między drzewami przy niskich prędkościach bez dodatkowego wysiłku.

    Układ wtryskowy marki BOSCH EFI zapewnia niskie zużycie paliwa, szybką reakcję przepustnicy i łatwy rozruch w każdej temperaturze.

    Rozstaw osi wynosi 1480 mm pozwala to na wygodne podróżowanie kierowcy i pasażera wraz z pokaźnym bagażem. Siedzenie pasażera posiada oparciem z uchwytami. Bagażniki pozwalają na montaż kufrów z systemem szybkiego ich wypinania.

    Duży prześwit w połączeniu z niezależnym zawieszeniem  i zoptymalizowaną długością całkowitą zapewnia doskonale właściwości terenowe i zwrotność.

    W zestawie znajduje się wciągarka o udźwigu 1500 kg, która zapewnia doskonałe możliwości na nieprzejezdnych drogach.

    Jedną z głównych zalet modelu SFA 1000 jest jego dwuletnia gwarancja stosunkowo długie interwały serwisowe. Aby utrzymać gwarancję i właściwy stan techniczny modelu SFA 1000 należy wykonywać przeglądy co 100 godzin pracy silnika lub 1600km.

    Wszystkie quady QJMOTOR posiadają międzynarodowy certyfikat ISO-9001, który oznacza dwupoziomową kontrolę jakości części i montażu sprzętu.

     

cechy
Dane
Wymiary (dł./szer./wys.) 2295 x 1273 x 1473 mm
Wysokość kanapy 577 mm
Masa pojazdu gotowego do jazdy 485 kg
Silnik Widlasty, dwucylindrowy, 8V, SOHC, chłodzony cieczą
Pojemność silnika 976 cm3
Układ paliwowy EFI
Chłodzenie Chłodzony cieczą
Maksymalna moc 68kW (92.5 KM) / 7300 rpm
Max. moment obr. 95 Nm / 5500 rpm
Zbiornik paliwa 25 L
Przeniesienie napędu Automatyczna skrzynia CVT , Pas
Rozmiar opon (przód / tył) 27 x 9 – 14 | 27 x 11 – 14
Hamulec (przód/tył) Tarczowe 210 mm | Tarczowe 210 mm

ZDJĘCIA

VIDEO

KONTAKT

  • Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 05-270 Marki
  • Phone:
    +48 22 77 13 100
  • Pon - Pt 9.00 - 18.00, Sob 9.00 - 15.00