QJ MOTOR SFA 600 (2025)

CENA
32 990PLN

Nowy 2025 QJ MOTOR SFA 600

QJMOTOR SFA 600 to model bliźniaczy do swojego starszego brata SFA 1000. Główną różnicą miedzy tymi modelami jest oczywiście silnik oraz koła. W SFA 600 producent położył nacisk na wysoką zdolność przełajową połączoną z komfortem obsługi. Turystyka, łowiectwo, pomoc w gospodarstwie domowym lub w biznesie. Od odśnieżania wiejskiego domu i holowania łodzi, po zapierające dech w piersiach wyścigi przełajowe – ta maszyna pokaże swoje najlepsze strony tam, gdzie wymagana jest mobilność z dala od utwardzonych dróg. SFA 600 to niezawodny, użytkowy ATV w którym inżynierowie QJMOTOR zastosowali sprawdzone technologie.

Marka QJMOTOR należy do chińskiego koncernu Qianjiang Motorcycle Group, założonego w 1985 roku i będącego jednym z największych producentów jednośladów w Chinach. Dziś Qiangjiang to ogromny producent produkujący 1,2 miliona pojazdów jedno i czterokołowych rocznie pod swoimi markami oraz dla takich potentatów jak Harley-Davidson, MV Agusta, Kymco, Peugeot i innych.

Od 1999 roku sprzedaje motocykle na rynku europejskim pod marką Keeway. W 2005 roku przedsiębiorstwo kupiło włoską markę Benelli, stając się pierwszym chińskim producentem motocykli, który dokonał fuzji międzynarodowej, europejskiej marki motocykli. Od 2016 Qianjiang należy do holdingu Geely, który ma udziały w markach samochodowych Lotus, Proton, Polestar, Smart, Volvo i wielu innych. W 2024 roku koncern nabył markę MBP Morbidelli i wprowadził pojazdy (w tym cruisery i ADV o pojemności 1000 cm3) na rynek europejski.

QJMOTOR SFA 600 to model bliźniaczy do swojego starszego brata SFA 1000. Główną różnicą miedzy tymi modelami jest oczywiście silnik oraz koła. W SFA 600 producent położył nacisk na wysoką zdolność przełajową połączoną z komfortem obsługi. Turystyka, łowiectwo, pomoc w gospodarstwie domowym lub w biznesie. Od odśnieżania wiejskiego domu i holowania łodzi, po zapierające dech w piersiach wyścigi przełajowe – ta maszyna pokaże swoje najlepsze strony tam, gdzie wymagana jest mobilność z dala od utwardzonych dróg. SFA 600 to niezawodny, użytkowy ATV w którym inżynierowie QJMOTOR zastosowali sprawdzone technologie.

Nowy 4-suwowy silnik o pojemności 577 cm3. cm i mocy 49KM jest jednym z najmocniejszych w tej klasie pojemnościowej. Układ wtryskowy marki BOSCH EFI zapewnia niskie zużycie paliwa, szybką reakcję przepustnicy i łatwy rozruch Producent zastosował w SFA600 ten sam korpus silnika i przeniesie napędu co w modelu SFA1000. Mniejszą pojemność uzyskano przez zaślepienie tylnego cylindra. Drugi cylinder jest bez głowicy spełnia w tym wypadku rolę wałka wyrównoważającego. Takie rozwiązanie można było spotkać w słynnym motocyklu Vincent HRD który występował w wersji jednocylindrowej i V2. Silnik tego typu nazywa się w fachowej nomenklaturze ½ V2.

Rama w tym modelu jest wykonana ze stalowych rur o średnicy 32mm na dole i 25mm w przedniej części. Górna część ramy to profil stalowy o przekroju 100mm x 40mm. Przednie zawieszenie to po obu stronach to podwójne wahacze poprzeczne. Z tyłu znajdują się dwa potężne odkuwane wahacze wleczone. Wszystkie sworznie wahaczy posiadają możliwość smarowania z zewnątrz. Przednie i tylne zawieszenie posiada drążki stabilizujące. Gazowe amortyzatory w SFA600 posiadają gwintowaną regulacje napięcia sprężyny i pięciostopniową regulację odbicia.

Elektryczne wspomaganie kierownicy (EPS) z trzema trybami pracy pozwala na swobodne manewrowanie między drzewami przy niskich prędkościach bez dodatkowego wysiłku.

Inteligentny wyświetlacz TFT zapewnia pełną informację o stanie wszystkich systemów tego pojazdu, a także umożliwi podłączenie urządzeń mobilnych poprzez Bluetooth. Na wyświetlaczu możemy używać nawigacji z telefonu komórkowego, monitorować temperaturę w przekładni CVT.

Rozstaw osi wynoszący 1480 mm oraz siedzenie pasażera z oparciem i uchwytami pozwalają wygodnie pomieścić dwóch pasażerów oraz dużą ilość bagażu. Duży prześwit (265 mm) w połączeniu z niezależnym zawieszeniem i zoptymalizowaną długością całkowitą zapewnia dobre właściwości terenowe i zwrotność.

Układ napędowy w SFA600 umożliwia kierowcy wybór pomiędzy  trybami:

  • 2WD z blokadą dyferencjału
    W tym przypadku moment obrotowy przenoszony jest wyłącznie na tylną oś. Tryb ten sprawdza się dobrze na twardej, nawierzchni.
  • 2WD z wyłączoną elektromagnetyczną blokadą dyferencjału
    W trybie 2WD na tylnej osi można rozłączyć blokadę tylnego dyferencjału Ten tryb pozwala na bezpieczną jazdę
    z dużymi prędkościami po twardym podłożu oraz skręcanie w małym promieniu bez zrywania nawierzchni np. na trawnika
  • 4WD z wyłączoną blokadą przedniego dyferencjału
    W przypadku jazdy w cięższym terenie i na stromych podjazdach warto dołączyć również przednią oś czyli tryb 4WD
  • 4WD z włączoną blokadą mechanizmu różnicowego
    Tryb 4WD z blokadą mech. Różnicowego pozwoli ci wydostać się z najbardziej błotnistego terenu. W tym trybie możesz jednak jechać praktycznie tylko na wprost.
    Rozstaw osi wynoszący 1480 mm oraz siedzenie pasażera z oparciem i uchwytami pozwalają wygodnie pomieścić dwóch pasażerów oraz dużą ilość bagażu. Duży prześwit (265 mm) w połączeniu z niezależnym zawieszeniem i zoptymalizowaną długością całkowitą zapewnia dobre właściwości terenowe i zwrotność.
    W zestawie znajduje się wyciągarka o udźwigu 1100 kg, która zapewnia wsparcie na nieprzejezdnych drogach. Poszerzone błotniki skutecznie chronią kierowcę i pasażera przed błotem wydobywającym się z kół a w razie ich uszkodzenia łatwo je wymienić ponieważ mocowane są za pomocą spinek. Z przodu i z tyłu zamontowano obszerne platformy bagażowe o nośności 35 i 70 kg.

    Jedną z głównych zalet modelu SFA 600 jest jego dwuletnia gwarancja stosunkowo długie interwały serwisowe. Aby utrzymać gwarancję i właściwy stan techniczny modelu SFA 600 należy wykonywać przeglądy co 100 godzin pracy silnika lub 1600km.

    Wszystkie quady QJMOTOR posiadają międzynarodowy certyfikat ISO-9001, który oznacza dwupoziomową kontrolę jakości części i montażu sprzętu.

 

 

 

cechy
Dane
Wymiary (dł./szer./wys.) 2295 x 1273 x 1473 mm
Wysokość kanapy 577 mm
Masa pojazdu gotowego do jazdy 460 kg
Silnik Jednocylindrowy, 4V, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność silnika 577 cm3
Układ paliwowy EFI
Chłodzenie Chłodzony cieczą
Maksymalna moc 36kW (49 KM) / 7300 rpm
Max. moment obr. 55 Nm / 5500 rpm
Zbiornik paliwa 25 L
Przeniesienie napędu Automatyczna skrzynia CVT , Pas
Rozmiar opon (przód / tył) 25 x 8 – 12 | 25 x 10 – 12
Hamulec (przód/tył) Tarczowe 210 mm | Tarczowe 210 mm

KONTAKT

  • Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 05-270 Marki
  • Phone:
    +48 22 77 13 100
  • Pon - Pt 9.00 - 18.00, Sob 9.00 - 15.00