Marka QJMOTOR należy do chińskiego koncernu Qianjiang Motorcycle Group, założonego w 1985 roku i będącego jednym z największych producentów jednośladów w Chinach. Dziś Qiangjiang to ogromny producent produkujący 1,2 miliona pojazdów jedno i czterokołowych rocznie pod swoimi markami oraz dla takich potentatów jak Harley-Davidson, MV Agusta, Kymco, Peugeot i innych.
Od 1999 roku sprzedaje motocykle na rynku europejskim pod marką Keeway. W 2005 roku przedsiębiorstwo kupiło włoską markę Benelli, stając się pierwszym chińskim producentem motocykli, który dokonał fuzji międzynarodowej, europejskiej marki motocykli. Od 2016 Qianjiang należy do holdingu Geely, który ma udziały w markach samochodowych Lotus, Proton, Polestar, Smart, Volvo i wielu innych. W 2024 roku koncern nabył markę MBP Morbidelli i wprowadził pojazdy (w tym cruisery i ADV o pojemności 1000 cm3) na rynek europejski.
SRV 125 to nowoczesny cruiser o niepowtarzalnym stylu. Wyposażenie oraz osiągi tego modelu plasują go wśród najlepszych graczy w tej kategorii motocykli.
SRV125 pozwala doświadczyć przyjemności z dynamicznej jazdy, połączonej z dużym komfortem.
Czterosuwowy silnik o pojemności 125 cm3, zgodny z normą Euro 5, zapewnia prawdziwą moc 11 kW (15 KM) oraz doskonałe przyspieszenie. Elektroniczny wtrysk zapewnia dynamiczną reakcję silnika i ekonomiczne zużycie paliwa.
Widelec teleskopowy o średnicy 37 mm w modelu SRV 125 zapewnia 118 mm skoku i jest dostrojony tak, aby wygodnie pochłaniał nierówności drogi.
Zacisk hamulca przedniego wraz z tarczą o pełnej średnicy 280 mm gwarantuje odpowiednią siłę hamowania, a układ ABS zapewnia bezpieczeństwo.
Klasyczny, okrągły reflektor w technologii LED nadaje oryginalnego wyglądu cruisera SRV 125.
Klasyczny wydech dopełnia atrakcyjny wygląd, do tego ma świetny dźwięk.
Przejrzysty, nowoczesny wyświetlacz LCD pokazuje aktualną prędkość, obroty, przebieg, poziom paliwa, a także zawiera wskaźnik włączonego biegu.
Funkcje można łatwo przełączać za pomocą przycisków umieszczonych na kierownicy.
Podwójne amortyzatory tylne o skoku 33 mm posiadają regulowane napięcie wstępne i progresywne sprężyny.
Kształt zbiornika w kształcie łzy to podstawowy element designu w klasie cruiserów, którego nie brakuje w SRV 125.
Dwupoziomowe siodło również jest zgodne ze standardami w klasie cruiserów, Jego niewielka wysokość sprawia, że jest łatwo dostępny dla szerokiego grona motocyklistów.
Tuż obok wyświetlacza umieszczono gniazda USB-A i USB-C.
Za ich pomocą można ładować telefon komórkowy lub podłączyć system nawigacji.
Gniazda USB posiadają oczywiście wodoodporną gumową osłonę.