SURRON LIGHT BEE L1E X (2024)

CENA
26 900PLN

Nowy 2024 Surron Light Bee L1e

SURRON JEST WYPOSAŻONY W SILNIK O MOCY 6 KW (~8,2 KM) . SILNIK JEST IDEALNIE UMIESZCZONY W RAMIE, BLISKO ŚRODKA CIĘŻKOŚCI ELEKTRYCZNEGO CROSSA.
Zestaw napędowy składa się z łańcucha oraz koła zębatego przymocowanego bezpośrednio do tylnej osi. Razem z niską wagą SurRon’a (47 kg) zapewnia on interesującą wydajność, a razem z dopasowaną charakterystyką mocy i momentu obrotowego gwarantuje radość z jazdy oraz bezpieczeństwo. Osiąga prędkość maksymalną 80 km/h. Pojazd posiada dwa tryby jazdy, które pozwalają na zachowanie optymalnego stosunku mocy i oszczędności baterii. Przy ostrej jeździe w prawdziwym terenie, z kierowcą o wadze około 95 kg motocykl jest w stanie jechać na pełnym gazie bez zatrzymywania się około 3 godzin. W trybie ECO w optymalnych warunkach i z prędkością 25 km/h motocykl może przejechać dystans ponad 100 kilometrów.

BATERIA LI ION SKŁADA SIĘ Z NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI OGNIW OD FIRMY PANASONIC O NAPIĘCIU 60 VOLT I POJEMNOŚCI 40 Ah.
Bateria da się bardzo łatwo i bezpiecznie wyjąć, można ją ładować poza SurRon’em. Stan naładowania baterii jest wyświetlany na panelu LCD, który informuje również o ładowaniu. Bateria ładuje się zewnętrzną 10 A ładowarką, która może być łatwo schowana do małego plecaka. Czas ładowania całkowicie wyładowanej baterii do 100% pojemności trwa około 3 godzin. Wyraźnie szybsze jest ładowanie z 20% do 60% pojemności i trwa około 1 godziny (w ten sposób baterię można naładować na przykład podczas obiadu). Dlatego całodzienne korzystanie z motocykla nie jest nierealne.

Wyświetlacz elektrycznego cross’a na kierownicy pokazuje ważne informacje z kluczowymi parametrami (prędkość, ilość przejechanych kilometrów, całkowita ilość przejechanych kilometrów). Centralny wyświetlacz pokazuje również aktualny stan naładowania baterii oraz informuje o jej ładowaniu. SurRon standardowo jest wyposażony w przednie i tylne światła i gniazdo USB do ładowania na przykład telefonu. Elektryk posiada również prosty przełącznik trybu jazdy.

KONSTRUKCJA RAMY ZOSTAŁA OD POCZĄTKU PRZYSTOSOWANA DO WYKORZYSTANIA SILNIKA ELEKTRYCZNEGO!
Doskonale dopasowuje wagę baterii i silnika do środka ciężkości w SurRon. Sposób wykorzystania profilów aluminiowych z pewnością zadowoli każdego miłośnika nowoczesnych technicznych konstrukcji. Aluminiowe profile, wraz z całą koncepcją elektrycznego cross’a, zapewniają minimalną masę całkowitą, sztywność ramy, wygodne prowadzenie i trwałość motocykla. Waga ramy wynosi tylko 7,8 kg! Przednie i tylne zawieszenie zapewniają wysokiej jakości komponenty firmy KKE. Tylny widelec wyposażony jest w kołyskę. Przedni widelec i tylne zawieszenie są w pełni regulowane.

  • Moc: 2,04 kW (6kW)
  • Bateria: 60 V 40 Ah
  • Masa własna: 56 kg
  • Prędkość maksymalna: 45 km/h (80 km/h)
  • Czas ładowania: 3h
  • Moment obrotowy: 240 Nm
  • Dostępne kolory: Czarny, niebieski, srebrny
  • Homologacja: TAK
cechy
Dane
Wymiary (dł./szer./wys.) 1860 / 780 / 1050 mm
Wysokość kanapy 802 mm
Masa pojazdu gotowego do jazdy 58kg
Silnik bezszczotkowy DC, BLDC
Pojemność baterii 40 Ah
Maksymalna moc 6 kW
Zasięg 100km (@20km/h)
Rozmiar opon (przód / tył) 70/100-19 off-road | 70/100-19 off-road
Hamulec (przód/tył) tarczowy hydrauliczny, średnica tarczy 203 mm | Hamulec tylny

KONTAKT

  • Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 73, 05-270 Marki
  • Phone:
    +48 22 77 13 100
  • Pon - Pt 9.00 - 18.00, Sob 9.00 - 15.00